Klacht: Prijs vers brood “Ciabatta” misleidend

op 04 september 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik koop bij de LIDL dagelijks vers Italiaans brood \”Ciabatta\”. Tot 5-6 weken geleden betaalde ik €0,79 per 300 g en sindsdien is de prijs in de winkel plotseling met 12,5% ! gestegen naar €0,89 terwijl op de website van Lidl
( https://www.lidl.nl/nl/9240.htm ) is de prijs tot de dag van vandaag nog steeds €0,79.
Misleidend en volgens mij is dat ook in strijd met de Nederlandse Reclame Code.

Gewenste Oplossing:

Prijs in de winkel aanpassen in overeenstemming met de prijs op de website.
Hierbij maak ik een aanspraak op een tegemoetkoming.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 04 september 2017 om 16:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 03 oktober 2017 om 18:45 geantwoord

Misleidend reclame op lidl.nl - dus volgend De Nederlandse Reclame Code moet u dit artikel conform de op internet aangegeven prijs verkopen.

Alle klachten die gemeld zijn door alexander.p