Klacht: Prijs offerte en nameting niet in verband van tapijt

op 11 oktober 2017 over Tapijtcentrum Nederland in de categorie Vloerbedekking

Je spreekt met een verkoper van Tapijtcentrum Nederland in Best een prijs af op basis van de metingen die je zelf hebt gedaan, je doet een aanbetaling en vervolgens komen ze het opmeten en wijkt de prijs nogal af. Het valt in een keer duurder uit omdat er extra werk is zogenaamd. Dat de prijs wat hoger uit zou kunnen pakken na exacte meting is begrijpbaar maar niet een verschil van 250,- euro voor een kleine woning. Dan heeft het geen zin om een prijsafspraak met ze te maken van te voren. Je gaat met ze in discussie en proberen het met wat smoesjes af te doen.

Het valt op dat dit hun werkwijze is om zo na je eerste bezoek een order binnen te halen.

Uiteindelijk ben ik met een andere verkoper overeen gekomen om de order iets aan te passen met betrekking tot het leggen van het tapijt. Niet geheel naar mijn tevredenheid maar ik had al een aanbetaling gedaan.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tapijtcentrum Nederland over deze klacht.

Bericht van Tapijtcentrum Nederland

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dan voor uw aankoop bij Tapijtcentrum Nederland en voor uw vertrouwen in ons bedrijf. Ook willen wij u graag onze excuses aanbieden voor het misverstand over de berekende prijs. We begrijpen dat een en ander inmiddels met uw goedvinden is opgelost en willen u dan ook bedanken voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Serviceteam Tapijtcentrum Nederland

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Tapijtcentrum Nederland in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tapijtcentrum Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tapijtcentrum Nederland

Heeft op 02 januari 2018 om 16:54 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij gaan over tot het sluiten van dit dossier en willen u graag vele jaren woonplezier wensen met door u gekochte vloerbedekking. Nogmaals onze dank voor het meedenken over de geboden oplossing.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dat graag van u.

Serviceteam Tapijtcentrum Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Jvdk92