Klacht: Prijs offerte en nameting niet in verband van tapijt

op 11 oktober 2017 over Tapijtcentrum Nederland in de categorie Vloerbedekking

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Je spreekt met een verkoper van Tapijtcentrum Nederland in Best een prijs af op basis van de metingen die je zelf hebt gedaan, je doet een aanbetaling en vervolgens komen ze het opmeten en wijkt de prijs nogal af. Het valt in een keer duurder uit omdat er extra werk is zogenaamd. Dat de prijs wat hoger uit zou kunnen pakken na exacte meting is begrijpbaar maar niet een verschil van 250,- euro voor een kleine woning. Dan heeft het geen zin om een prijsafspraak met ze te maken van te voren. Je gaat met ze in discussie en proberen het met wat smoesjes af te doen.

Het valt op dat dit hun werkwijze is om zo na je eerste bezoek een order binnen te halen.

Gewenste Oplossing:

Uiteindelijk ben ik met een andere verkoper overeen gekomen om de order iets aan te passen met betrekking tot het leggen van het tapijt. Niet geheel naar mijn tevredenheid maar ik had al een aanbetaling gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tapijtcentrum Nederland over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jvdk92