Klacht: prijs naar keuze

op 04 oktober 2011 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De unieke code blijkt niet te werken.

Gewenste Oplossing:

met een wel werkende unieke code. Klantenservice zegt dat ünieke code"werkzaam is tot 1 september. In de brief van 19 augustus staat dat de code werkzaam is tot 22 oktober. Mijn gedachte is dus: Wie is er nu gek?

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BankGiro Loterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BankGiro Loterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BankGiro Loterij

Heeft op 06 oktober 2011 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is een nieuwe prijscode voor je aangevraagd en deze is gisteren verstuurd. Veel plezier ermee!

Heeft op 10 oktober 2011 om 09:25 geantwoord

Het is nu 10.10'11 de nieuwe 'unieke code" is nog niet ontvangen. Ik ben een geduldig mens. Natuurlijk ben ik altijd in voor een grapje. Maar als je iets beloofd, moet je die belofte ook nakomen. Maar als die belofte een grapje blijkt te zijn, weet ik ondanks alles toch een zuinige glimlach op te brengen.

Alle klachten die gemeld zijn door agvluggen