Klacht: prijs kwaliteit verhouding

op 24 oktober 2011 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hadden een comfort cottage gehuurd in de herfstvakantie voor 1 week ter waarde van € 750,= (dit was een last minute prijs) niet echt goedkoop dachten wij maar goed toch maar gedaan. Op internet zagen de huisjes er goed en verzorgd uit. Bij binnenkomst bleek al snel dat het huisje uitgeleefd was, vieze vlekkerige vloerbedekking, slechte en oncomfortabele meubelen laatje van de keuken die er half uit ligt. Kortom het huisje was gewoon zijn tijd voorbij, daar en tegen was het personeel aller vriendelijks.

Geen idee, we hebben ook niet geklaagd.
Je bent een weekje weg en bent niet veel in het huisje maar als je een vrouw hebt die toch snel gevoelig is voor stof baal je wel.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 02 november 2011 om 10:22 geantwoord

Gast een cadeaubon gestuurd samen met begeleidende brief.

Heeft op 08 november 2011 om 20:02 geantwoord

wij hebben niets ontvangen, waarschijnlijk komt dit door onze verhuizing. Wonen nu op een ander adres.
Sneeuwuil 8, 7827 GG te Emmen
Liever hadden wij een andere oplossing gezien. Geen cadeaubon, maar renovatie van de huisjes op port zelande, voor de volgende huurders. Gr. familie Mensink

Alle klachten die gemeld zijn door maarten0202