Klacht: prepaid dongel

op 30 september 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben sinds 05/09 met KPN klantenservice in de weer om
geschil op te lossen in zake het gebruik van dongel prepaid

ik heb dit in een tijdsbestek van 3 weken 4x Euro 20,00
moeten betalen om het aantal MB op te waarderen , terwijl
mijn actuele verbruiksgegevens een bedrag zou hebben betekent van Euro40,00 minus actie-tegoeden van Euro 5,00 en Euro 10,00 = Euro 25,00. Na een hoop en weer gecorrespondeer , gaf KPN uiteindelijk schoorvoetend toe dat door een fout in hun systeem het opwaarderingstraject niet goed had nctioneerd. Aangezien ik de dongel prepaid slechts tijdelijk had aangeschaft om een verhuizing te overbruggen,verzocht ik ze vriendelijk om het teveel betaalde bedrag terug te storten op mijn rekening , aangezien ik de dongel prepaid eigenlijk niet meer nodig heb.Maar zo halsstarrig als een grote firma kan zijn,wilde ze dit niet doen, maar wel – volgens KPN uit coulance ??? – bijschrjven op het dongel-tegoed. Maar hier heb ik niets aan en heb ik dus niet geaccepteerd.

Gewenste Oplossing:

terugstorting van het teveel betaalde geld

Alle klachten die gemeld zijn door hagie