Klacht: Premierestitutie na overlijden blijft uit

op 27 september 2017 over ING in de categorie Banken

Na het overlijden van mijn moeder heb ik haar verzekeringen in juni bij ING opgezegd. Dat werd na 2 herhaalverzoeken eindelijk geregeld, de premierestitutie zou op mijn rekening gestort worden. Werd fout afgehandeld, werd op de (opgeheven) rekening van mijn moeder gestort. Weer contact opgenomen met ING. Heel veel excuses, het zou alsnog goed komen. Dat was begin augustus. Eind augustus nog maar eens ING hieraan herinnert, weer excuses. Zou (weer) alsnog geregeld worden. Tot nog toe niets ontvangen. Op mijn laatste reminders wordt niet eens meer gereageerd.

Adequate opvolging door ING van hun toezeggingen en storting van de premierestitutie op mijn rekening.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 28 september 2017 om 13:11 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Gecondoleerd met het verlies van jouw moeder. Ik kan me voorstellen dat dit een moeilijke tijd is. Wij willen de nabestaanden het dan graag zo makkelijk maken om de bankzaken te regelen. Jammer dat dit niet is gelukt!

Ik heb jouw klacht doorgestuurd naar de afdeling Nabestaanden en hen verzocht contact met je op te nemen.

Vriendelijke groet,

Tjitske
ING Webcare

Heeft op 28 september 2017 om 19:24 geantwoord

Ik heb in de afgelopen maanden via de klantenservice soortgelijke antwoorden ontvangen. Het doorsturen naar een andere afdeling is een actie, maar geen oplossing als daarna dan niets meer gebeurt en je een paar weken vergeefs wacht en maar weer zelf actie onderneemt. Tot nu toe is dat het geval geweest.

Alle klachten die gemeld zijn door Waarom zo moeilijk doen