Klacht: [email protected]

op 25 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb op 06 mei pakket verstuurt met het nummer 2834390112
met daarin een indoor camera en mijn medicijnen voor het hart
Ik ben een hartpatiënt en heb door de blokkade nu geen medicijnen meer
Het pakket is inmiddels aangekomen op de DHL vestiging in
Santo Domingo, aldaar geven ze het niet vrij omdat er douane kosten moeten worden berekend en dan aan de balie daar worden voldaan
U begrijpt dat dit geheel tegen uw beleid is, van de stelling dat de eventuele kosten aan de klant achteraf worden doorberekend zodat er geen vertraging kan optreden.
uw beloofde de zending binnen 6 dagen te leveren, nu alweer 12 dagen.
Welnu wat nu te doen????
ik zit op 80 kilometer afstand en kan geen kant op.
Gaarne spoedig antwoord om tot een goede oplossing te komen

Wil zo snel mogelijk mijn medicijnen hebben, eventuele kosten kunnen dan in rekening worden gebracht.
Maar laat me niet zo zitten wachten,

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Geachte Heer van Oudeheusden,De zending heeft eerder vast gestaan ivm een ontbrekende invoice, hierover is contact geweest en deze is aangeleverd waardoor de zending op 9 Mei doorgestuurd kon worden.De zending is inmiddels aangekomen in SAN PEDRO DE MACORIS. Daar moeten zij hem nog verder verwerken zodat de zending uiteindelijk geleverd kan gaan worden.Wij zullen uitzoeken wat onze collega's in SAN PEDRO DE MACORIS op dit moment exact nodig hebben om de zending vrij te geven zodat u deze kunt ontvangen.Wij zullen u hiervan via de mail op de hoogte stellen.Mijn excuses voor het ongemak.Ashley

Reactie van de melder van de klacht dhr G van Oudheusden

4 maanden geleden - Bedankt voor uw snelle reactie, Wat ik niet begrijp is waarom de DHL het pakketje niet aan mij stuurt en achteraf verder behandeld met uw kantoor aldaar. Zou toch graag zo snel mogelijk mijn medicijnen willen hebben Wat kunnen zij doen als het alleen maar daar ligt, willen ze me zo dwingen om meer te betalen Het is geen excuus om zich achter de douane te verschuilen als het pakketje al reeds in bezit is van de DHL aldaarHoogachtend g van Oudheusden

DHL

Heeft op 25 mei 2020 om 15:49 geantwoord

Heeft op 25 mei 2020 om 19:45 geantwoord

Dit is geen oplossing. De DHL had dit kunnen weten en niet zeggen dat het pakket binnen 6 dagen kan worden geleverd
Nu 18 dagen later is er geen duidelijke oplossing
Bovendien gaat die tussen agent een bedrag in rekening brengen voor zijn werk wat volgens mij werk is van de DHL
Vr gr g van Oudheusden

Alle klachten die gemeld zijn door dhr G van Oudheusden