<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
    xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
    xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
    xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
    xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
    >
<channel>
    <title>KLACHT.nlPR-Kozijnen klantenservice &amp; klachten</title>
    <atom:link href="https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
    <link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/</link>
    <description>Uw klacht kunt u melden op klacht.nl</description>
    <lastBuildDate>Wed, 16 Oct 2019 09:08:31 +0000</lastBuildDate>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    <language></language>
    <sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
    <sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    	<item>
	<title>uitstellen van opdrachten, aan een lijntje houden</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/uitstellen-van-opdrachten-aan-een-lijntje-houden</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/uitstellen-van-opdrachten-aan-een-lijntje-houden#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 16 Oct 2019 09:08:31 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Verzendaal</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/uitstellen-van-opdrachten-aan-een-lijntje-houden</guid>
	<description><![CDATA[<p>Mijn dochter heeft in oktober 2017 iemand van PR kozijnen aan de deur gehad met de bedoeling om kozijnen te verkopen. Dit is hem gelukt en mijn dochter is in zee gegaan met PR kozijnen. De kozijnen en voordeur zouden in december worden geplaatst, helaas niet gebeurd. Na veel communicatie over en weer werd het juni 2018 dat het geplaatst werd, helaas schortte het aan de afwerking en de voordeur was niet de goede deur. Mijn dochter kreeg te horen dat er een nieuwe deur geplaatst zou worden, duur was 9 weken. Ondanks de vele berichten en telefoontjes was er in de zomer 2019 nog niets geregeld. Ik heb toen de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt met PR kozijn (project windows, afr kozijnen) om bij mij thuis langs te komen om te praten over het plaatsen van kozijnen in mijn huis, dit is gebeurd in augustus 2019, de vertegenwoordiger had direct door dat het niet ging om kozijne bij mij te plaatsen maar de afhandeling bij mijn dochter, hij werd een beetje kwaad en wilde weg lopen, na veel aandringen is hij gebleven en hebben wij afgesprokn dat alles afgehandeld zou worden in de week van 14 oktober tm 18 oktober 2019.
Het is nu 14 oktober en we hebben contact gehad met PR kozijnen, project windows, Afr kozijnen via de whatsapp om te vragen wanneer men zou komen, als antwoord kregen wij te horen dat het veel heeft geregend en dat de planning uit liep, in de loop van de week horen we meer.
Hier wordt ik niet goed van, we worden als een kleine jongen behandeld en nog steeds gen duidelijkheid, het mag nu toch wel eens klaar zijn met die praktijken.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Leugen op leugen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/leugen-op-leugen-4</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/leugen-op-leugen-4#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 01 Aug 2019 09:38:21 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/leugen-op-leugen-4</guid>
	<description><![CDATA[<p>DE KLACHT
Niet nakomen van afspraken, valse beloften, en nog steeds geen pui die er 2 maanden geleden al had in moeten zitten en dan vinden ze het gek als je boos wordt!? Geen excuses naar klant, maar telefoon ophangen als het te lastig voor ze wordt gewoon niet terugbellen of mailen. Steeds smoesjes.. ze maken je woest! Heb helaas aanbetaald dus of pui of rechtszaak!
DE OPLOSSING
Graag contact met mensen die dat ook ervaren hebben met project Windows om evt samen een klacht in te dienen of rechtszaak</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Loze beloftes</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/loze-beloftes-37</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/loze-beloftes-37#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 01 Aug 2019 09:03:51 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/loze-beloftes-37</guid>
	<description><![CDATA[<p>DE KLACHT
Niet nakomen van afspraken, valse beloften, en nog steeds geen pui die er 2 maanden geleden al had in moeten zitten en dan vinden ze het gek als je boos wordt!? Geen excuses naar klant, maar telefoon ophangen als het te lastig voor ze wordt gewoon niet terugbellen of mailen. Steeds smoesjes.. ze maken je woest! Heb helaas aanbetaald dus of pui of rechtszaak!
DE OPLOSSING
Graag contact met mensen die dat ook ervaren hebben met project Windows om evt samen een klacht in te dienen of rechtszaak</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>PR-Kozijnen h.o.d.n. AFR Kozijnen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/pr-kozijnen-h-o-d-n-afr-kozijnen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/pr-kozijnen-h-o-d-n-afr-kozijnen#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 25 Jul 2019 12:52:21 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/pr-kozijnen-h-o-d-n-afr-kozijnen</guid>
	<description><![CDATA[<p>(december 2018) PR-kozijnen benaderd, die had het te druk en een ex-werknemer Ankie Roode h.o.d.m. AFR Kozijnen Oldenzaal zou dit overnemen. 
Kozijnen ingemeten, en na een 1,5 mnd zouden ze starten. 
8u zouden ze er zijn, 8:10 krijg ik bericht dat ze later zijn omdat de bus overgepakt moest worden. Maar ze hadden er al moeten zijn, kan gebeuren.... ik wilde er niet moeilijk over doen. 

Kozijnen gezet, horren pasten niet, werden opnieuw besteld. Vensterbanken niet afgewerkt. 
Toen radio stilte, hoorde maanden niets, zelf bellenappenmailen berichten werden wel gelezen maar geen reactie. Pas toen ik Patrick van PR Kozijnen benaderde kon Ankie ineens wel reageren... druk, vrouw zwanger (ja dus?), horren zijn besteld en hij komt er op terug. 
Meneer kan wel spelletjes op zijn facebook doen, maar niet 2 minuten de tijd nemen om zijn klant te woord te staan óf een mail terug te sturen.

Weer maanden stil, reageert weer NERGENS op... Toen heb ik op zijn bedrijfs pagina een klacht gezet onder onze gebruikte foto's. 
En tadaaaa toen kon hij wel reageren via de mail en mijn recencie heeft hij verwijderd!! Ik ben het vertrouwen totaal kwijt, en toen ik in 2018 zocht op klachten kon ik niets vinden. 
Het is ondertussen bijna augustus 2019!

Ik zie ook dat er hier positieve reacties zijn, dat had ik ook kunnen zijn, als hij gewoon communiceert. Hij gooit zijn eigen glazen in.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Verkeerde inbouw van deuren en valse beloftes</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/verkeerde-inbouw-van-deuren-en-valse-beloftes</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/verkeerde-inbouw-van-deuren-en-valse-beloftes#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 04 Jun 2019 10:53:26 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/verkeerde-inbouw-van-deuren-en-valse-beloftes</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ze zouden zo snel mogelijk leveren en de deuren inbouwen en dakraam heden hebben ze alleen verkeerde voor en achter deur geplaatst. Valse beloftes gemaakt. Ze er slechte afwerking en een hoop geld uitgegeven zonder resultaat. En ze laten niks van zich horen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>pr-woningverbering</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/pr-woningverbering</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/pr-woningverbering#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 01 Apr 2019 10:30:10 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/pr-woningverbering</guid>
	<description><![CDATA[<p>ik heb vorig jaar kozijnen gekocht bij hun . maar het paste niet helemaal bij de scharnieren.  dus zou de fabriek een afspraak maken met mij . dat is tot op heden niet gebeurt . nu tocht het bij de deuren ontzettend en is geen pretje in de winter . maar pr krijg ik niet te pakken via mail of telefoon . en heb ook nog steeds geen rekening . maar dom genoeg wel betaald . tevens wil ik compensatie . na dat ik meer dan een half jaar heb moeten wachten op plaatsing . help</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Malifide ondernemer</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/malifide-ondernemer</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/malifide-ondernemer#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 21 Mar 2019 19:52:07 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/malifide-ondernemer</guid>
	<description><![CDATA[<p>Grootste leugenaar die er rond loopt.

Dreigen, loze beloftes, slechte afwerking en dat allemaal onder verschillende namen. 

PR kozijnen, Project Windows en Afr kozijnen, allemaal dezelfde man aan het roer. 

Schizofrenie is hem niet onbekend, contact met tientallen admistratieve medewerkers terwijl er maar één man achter de knoppen zit. 

Mensen als deze zouden een levenslang verbod als eigenaar van een bedrijf moeten krijgen. 

Meerdere mensen zijn al een zaak gestart, diverse aangiften zijn gedaan en groepen gedupeerden zijn met elkaar in contact gebracht. Op Google voldoende negatieve reacties en zelfs op YouTube is dit figuur aan het licht gebracht.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Na twee jaar is het werk nog niet afgerond</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/na-twee-jaar-is-het-werk-nog-niet-afgerond</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/na-twee-jaar-is-het-werk-nog-niet-afgerond#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 18 Mar 2019 12:16:30 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/na-twee-jaar-is-het-werk-nog-niet-afgerond</guid>
	<description><![CDATA[<p>Na twee jaar zijn de werkzaamheden aan ons huis nog steeds niet afgerond.
Vorig jaar werden er nog wat dingetjes gedaan waardoor nu het slot van de voordeur verprutst is. Resultaat, nieuwe voordeur nodig. Horren zijn ook nog steeds niet geleverd.
Communicatie liep al vanaf de eerste aanbetaling moeilijk en is nu sinds een week of 4 helemaal gestopt.

Update: Via PR kozijnen is geen contact meer mogelijk. Heb uiteindelijk vreemd filmpje van BOOS op Youtube gezien waar deze man ter verantwoording wordt geroepen. Op het busje dat hij gebruikt staan twee andere bedrijfsnamen. Daar via mail en facebook contact mee gezocht. Kreeg direct pissige reactie terug geheel in de stijl van hem en zijn toenmalig secretaresse of administratief medewerker. Na enige tijd werdt er meedegedeeld dat de zaak was overgenomen door iemand anders en dat ik niet met de vorige eigenaar communiceerde (ja, ja??)
Nog wat dreigementen over juridische stappen enz. ontvangen met het verzoek mijn vraag op Facebook weg te halen. Nog niet gedaan, vragen staat volgens mij vrij...... Men zegt bereid te zijn alsnog de deur en horren te plaatsen. Ik heb het aan hen overgelaten of ze wel of niet het juiste gaan doen. Ze hebben mijn contact gegevens dus dat moet niet moeilijk zijn. Ik denk als pasen en pinksteren op één dag vallen maar wie weet verrassen ze me nog positief...............
Hoe dan ook, voor andere klagers, zoek het filmpje over PR Kozijnen op Youtube en kijk naar het busje achter hem. Probeer contact te krijgen en wie weet......... (wellicht is Facebook niet de beste weg maar het veroorzaakte in ieder geval wel een reactie en die had ik al sinds december 2018 niet meer gehad)</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen service, komt afspraken niet na</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/geen-service-komt-afspraken-niet-na</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/geen-service-komt-afspraken-niet-na#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 24 Feb 2019 15:31:24 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/geen-service-komt-afspraken-niet-na</guid>
	<description><![CDATA[<p>Opdracht is onvolledig, incorrect en met schade aan rolluiken en aanrechtblad uitgevoerd
We hebben op 15 augustus 2017 een opdracht verstrekt aan PR kozijnen. Deze opdracht is in december 2017 onvolledig, incorrect en met schade aan rolluiken en aanrechtblad uitgevoerd.
Na veelvuldig mailen en bellen laat PR kozijnen maanden niets meer van zich horen. De gemaakte vervolgafspraken worden niet nagekomen en dhr. Reekers heeft allerlei vertelsels en krijgt het verhaal van zijn kant steeds een andere wending. Inmiddels kregen we te maken met meerdere namen van het bedrijf en (mede) eigenaren zoals Dijkstra en de Vries.
Vanaf juni 2018 zijn we een wekelijks gaan mailen met de reminders van de afspraken en hebben op deze wijze een dossier opgebouwd:  Het ontbrekende kozijn (voorzijde huis) moet worden afgeleverd, deze is vooraf betaald.  Zo ook de rolluik die beschadigd is bij het plaatsen van de kozijnen in december 2017. PR kozijnen zal ook € 500 op onze bankrekening terugstorten ter compensatie van de geleden overige schade. Deze afspraken zijn vastgelegd en geaccepteerd (door zowel dhr Reekers als de “nieuwe” contactpersonen) en daarmee zou het geschil zijn afgewikkeld.
Maar PR kozijnen komt geen enkele afspraak na en wij worden maandenlang aan het lijntje gehouden. Op de afgesproken dagen zijn wij thuis gebleven maar PR kozijnen komt niet opdagen en ook het geld wordt niet teruggestort. In een telefoontje in oktober 2018 wordt ons medegedeeld dat er “geen geld meer is”. Op onze vraag hoe we e.e.a. in de schuldafhandeling juridisch kunnen adresseren wordt ons medegedeeld dat ons dat niets aangaat. Vervolgens worden er toch weer afspraken voor aflevering van het kozijn en het terugbetalen gemaakt. Weer wordt geen enkele afspraak nagekomen.
Voor ons is de maat nu vol. Heel vervelend om op een internetforum een klacht te moeten delen maar wij zien geen andere optie meer.

Gewenste oplossing: kozijn afleveren, rolluik afleveren, 500 euro overboeken op onze bankrekening</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen levering geen contact meer mogelijk</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/geen-levering-geen-contact-meer-mogelijk</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/geen-levering-geen-contact-meer-mogelijk#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 18 Jan 2019 20:57:11 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/geen-levering-geen-contact-meer-mogelijk</guid>
	<description><![CDATA[<p>December 2017 hebben mijn dochter en ik contracten getekend en de helft aanbetaald voor nieuwe kozijnen. Deze zouden medio februarimaart geplaatst worden. Door leverings problemen van het glas en vakanties zou de plaatsing eindelijk half augustus 2018 plaatsvinden. na plaatsing bij mijn dochter, bleken de kunststof kozijnen, gedeeltelijk of volledig in de oude houten kozijnen geplaatst te zijn. Hier gingen we niet mee akkoord en PR-kozijnen beaamde dit en zei dat alles verkeerd ingemeten was. Er werden voor beide nieuwe kozijnen ingemeten en besteld, met de belofte dat dit 4 á 5 weken zou duren. Hierna regelmatig gebeld en gemaild, maar steeds mistte er er iets anders. Uiteindelijk in november te horen gekregen dat wij in de laatste week van december aan de beurt waren, maar mijn dochter tot het nieuwe jaar moest wachten, omdat zij al kozijnen had.Wij wenste de plaatsing niet tussen de feestdagen plaats te laten vinden omdat wij dan gasten uit het buitenland over hadden. Ook het feit dat mijn dochter maar tot het nieuwe jaar moest wachten vonden we onredelijk, want zij zit al vanaf augustus met kozijnen welke niet afgewerkt zijn,veel open naden waardoor het ontzettend tocht, overal purschuim en kapotte muren, dus in een bouwput. Hierna hebben wij niets meer van de firma PR-kozijnen gehoord, en zijn zij op geen enkel manier bereikbaar. Op mail wordt niet gereageerd, telefoon doet het niet, en de website is niet beschikbaar.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Niet nakomen gemaakte afspraken</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/niet-nakomen-gemaakte-afspraken-3</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/niet-nakomen-gemaakte-afspraken-3#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 17 Jan 2019 18:22:20 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/niet-nakomen-gemaakte-afspraken-3</guid>
	<description><![CDATA[<p>Na de uitgevoerde werkzaamheden worden gemaakte afspraken mondeling en per mailwhats app niet nagekomen. Afgesproken kortingsbedrag 500 euro en verhalen van kosten voor opgenomen extra vrije dagen zijn nog steeds niet betaald ondanks het versturen van mailwhats app, brief en aangetekende brief. Zeer slechte communicatie is het grote manco. Men wil wel geld zien van de klant maar zelf de eigen zaken in orde maken is er niet bij. Ik als klant ben te allen tijde bereikbaar terwijl het bedrijf zegt van niet! Flauwe kul, met houdt zich niet aan de afspraken</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Nieuw glas beloofd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/nieuw-glas-beloofd</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/nieuw-glas-beloofd#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 08 Jan 2019 20:31:14 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/nieuw-glas-beloofd</guid>
	<description><![CDATA[<p>Sinds september  hebben wij beneden een nieuw  kozijn gekregen  van dit  bedrijf.  Echter... op het glas zitten heel.veel krassen. Meteen Patrick  hierover gebeld  en t glas is die week opnieuw  besteld.  We wachten nog steeds  op dit glas. Op telf en apjes geen reactie . En beloftes dat we eind 2018 geholpen zouden worden. In de laatste mail van dit bedrijf  word gemeld door m. De vries? Dat t 1 grote bende momenteel bij het bedrijf is en we beloofd vanaf 2 januari  een nieuwe datum krijgen. Nu alweer 2 x mail gestuurd  met verzoek  om datum  en geen reactie meer!!!.
Graag zien wij ons nieuwe  glas zonder krassen zsm tegemoet. T glas staat al 3 maanden in jullie opslag en t is een kleine klus zegt Patrick  zelf. Tevens ook fotos van ons huis op hun fb gezet zonder toestemming. Die site is nu van fb af ineens</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Huis niet afgemaakt</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/huis-niet-afgemaakt</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/huis-niet-afgemaakt#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 29 Dec 2018 09:34:10 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/huis-niet-afgemaakt</guid>
	<description><![CDATA[<p>Vorig jaar december 2017 zou er kunstof worden geplaatst. Na heel veel mailen en bellen vanuit onze kant is in mei de helft geplaatst. Er werden nieuwe afspraken gemaakt maar niet nagekomen vanuit het bedrijf. Op mails word niet gereageerd. En telefoontjes niet opgenomen.
Inmiddels door onderzoek erachter gekomen dat ze meerdere namen hebben. Wij willen dat ons huis word afgemaakt. Voordeur horren afwerking en dakramen. Of een tegemoed koming zodat wij een ander bedrijf in kunnen huren. Wij hebben meerdere oplossingen aangedragen maar er word nergens op gereageerd</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>geen service onderhoud conform koopcontract na plaatsing kunststof kozijnen. Niet meer bereikbaar?</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/geen-service-onderhoud-conform-koopcontract-na-plaatsing-kunststof-kozijnen-niet-meer-bereikbaar</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/geen-service-onderhoud-conform-koopcontract-na-plaatsing-kunststof-kozijnen-niet-meer-bereikbaar#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 28 Dec 2018 15:24:21 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/geen-service-onderhoud-conform-koopcontract-na-plaatsing-kunststof-kozijnen-niet-meer-bereikbaar</guid>
	<description><![CDATA[<p>Onder de naam  P.R. Kozijnen, plaatsten mijn buren en ik In Amsterdam een opdracht bij eigenaar van bovenstaande bedrijven de heer P.Reekers. 
De service tot jaarlijkse onderhoud gedurende 10 jaar is nimmer nagekomen. De plaatsing van de kunststof kozijnen vond plaats eind 2016 en begin 2017. 
Onze voorgevels zijn slordig afgewerkt en zijn toe aan onderhoud, Ondertussen 2 jaar bezig de aannemerverkoper aan te manen tot nakomen verkoopcontract afspraken; wat blijkt, bedrijf onder de naam P.R. Kozijnen bestaat niet meer en aannemer werkt onder nieuwe namen, maar blijft onbereikbaar voor het oplossen van onze klachten aan de kunststof voorgevels in Amsterdam. Ook na inschakelen van juridische ondersteuning voor nakomen verkoop afspraken.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Wij zijn tevreden</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/wij-zijn-tevreden</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/wij-zijn-tevreden#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 20 Oct 2018 06:50:18 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/wij-zijn-tevreden</guid>
	<description><![CDATA[<p>We vinden het jammer dat we hier berichten lezen dat deze firma niet goed zou zijn. Wij hebben het juist anders ervaren met deze firma. Wij hebben onze gehele voorkant laten voorzien van nieuwe kozijnen. 
Tijdens het advies gesprek wat wij hebben gehad met Beno was meteen alles duidelijk. We hebben alles op papier laten zetten PR-Kozijnen heeft netjes alles geleverd en gemonteerd hoe alles was afgesproken. 
Monteurs waren netjes en beleeft en heel beleeft al dat ze zelf de gehele boven verdieping hebben schoon gemaakt. 

Ja wij zijn echt heel blij en tevreden zo tevreden dat wij onze buren deze firma ook hebben aangeraden. En die hebben ook een opdracht geplaatst bij hun maar dan voor de gehele woning

Wat wel jammer vind is dat dit platform heeft. Dat je ook de tevredenheid kunt melden over een bedrijf  dus daarom dat wij zo maar doen en geen klacht indienen want die hebben wij zekers niet. Want tegenwoordig zet meteen iedereen alles op internet. En jah zou zeggen google uw supermarkt maar eens die staan slecht aangeschreven en toch gaan jullie er nog steeds heen !!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Horren nog steeds niet geleverd,en geen contact kunnen krijgen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/horren-nog-steeds-niet-geleverden-geen-contact-kunnen-krijgen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/horren-nog-steeds-niet-geleverden-geen-contact-kunnen-krijgen#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 19 Oct 2018 13:30:57 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/horren-nog-steeds-niet-geleverden-geen-contact-kunnen-krijgen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Wij hebben in december 2017 door dit bedrijf onze kunstof kozijnen laten plaatsen,dit naar alle tevredenheid. Bij het eerste gesprek met Patrick  is ons door Patrick beloofd dat wij er gratis horren bij zouden krijgen. Na heel wat appjes,mailtjes en Messenger contact  ,hebben wij nog steeds geen horren!! Elke keer kwamen ze met een andere smoes,hetzij ze hadden een andere leverancier,of ze zouden zo spoedig mogelijk geleverd worden! Ook is ons een bedrag van 200 euro  geboden,om zelf de horren te kopen(daar krijg ik geen 6 horren voor) dat hebben we uiteraard afgewezen ,en gezegd dat ze gewoon die horren  moeten leveren! Nu zijn we bijna een jaar ,en ontelbare muggenbulten verder en hebben nog steeds geen horren! Hier balen wij ontzettend van. Contact maken met dit bedrijf is nagenoeg onmogelijk, op mail wordt niet of nauwelijks gereageerd en de telefoon nemen ze gewoon niet op. Net zo min dat dat ze aangetekende brieven gewoon niet ophalen bij het postkantoor!  Heel vervelend dat je geen contact krijgt, want stel er gaat iets kapot. Er is ons immers gezegd dat we dan altijd contact kunnen opnemen en dat dat geregeld wordt.?</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Kunststofkozijnen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/kunststofkozijnen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/kunststofkozijnen#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 11 Oct 2018 08:09:00 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/kunststofkozijnen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Sinds jan.2017 bezig om de juiste kozijnen te krijgen.iedere keer ze komen maar je hoort niets .kozijnen zijn al betaald.maar zijn verkeerde kleur afwerking niet goed en rommel ligt er nog. Ze zijn niet te bereiken reageren niet op mail of telefoon</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>geen klacht  juist blij</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/geen-klacht-juist-blij</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/geen-klacht-juist-blij#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 16 Jul 2018 04:25:32 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/geen-klacht-juist-blij</guid>
	<description><![CDATA[<p>Nou lees hier dat we klacht kunnen achter laten. Maar ik wil juist dat niet doen. Want ik heb zelf een hele prettige ervaring met dit bedrijf. Ze hebben alles keurig geplaatst zoals in een advies gesprek werd vertelt. De verkoop  adviseur heeft alles duidelijk uitgelegd van a tot z. De deur was gaan hang iets en week later stonden de monteurs er  hebben het opnieuw afgesteld. 
Wij vonden het een fijne ervaring met dit bedrijf en we zullen onze achterkant van de woning ook nog laten voorzien van nieuwe kozijnen door prkozijnen. 

wat ik nog wel even kwijt wil is dat alles zomaar op internet gegooid het licht er ook aan jou jij met bedrijf om gaat.het heeft een wissel werking.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Wacht al 4 op latje van raam</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/wacht-al-4-op-latje-van-raam</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/wacht-al-4-op-latje-van-raam#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 14 Jul 2018 20:35:30 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/wacht-al-4-op-latje-van-raam</guid>
	<description><![CDATA[<p>Dat PR-Kozijnen zijn klus niet afmaakt dat klopt wel, ook wij wachten al 4 maanden op een latje dat stuk is gegaan bij de montage op 26 FEB, deze PATRICK PATRICK zoals die zichzelf noemt is een grote leugenaar, belooft een hoop en komt zijn afspraken niet na en heeft de ene smoes na de andere smoes, je ziet hem maar 1 keer om het financiele af te handelen en daarna heeft deze meneer niet de moed om nog maar 1 keer langs te komen om het af te handelen. Grote mond via whatsapp en daar blijft het dan bij, Mijn ADVIES is om NIKS bij dit bedrijf  te bestellen om teleurstelling te voorkomen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>lossen niets op</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/lossen-niets-op</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/lossen-niets-op#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 02 Jul 2018 07:41:20 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/lossen-niets-op</guid>
	<description><![CDATA[<p>3-punts sluiting tuindeuren binnen garantieperiode defect gegaan. Zouden een nieuwe bestellen maar wordt niet geplaatst. Er worden allerlei smoezen verzonnen variërende dat vorige eigenaar garantie heeft afgekocht, dat ze niet voor 1 slot op en neer rijden, dat ze proberen af te spreken maar nooit bereikbaar zijn, etc etc. Ze nemen niet op als je belt tenzij je met een nummer belt dat ze niet kennen, dan nemen ze op maar dan vragen ze je te mailen. Als daar al op wordt gereageerd dan is dit met een agressieve toon, verwijtend (ligt nooit aan hun, ze hebben er alles aan gedaan) etc. Als je na 9 maanden in alle staten bent en boos wordt dan geven ze aa dat als het zo moet ze helemaal niets meer oplossen!!

Als je aangeeft dat je er een advocaat op zet dan reageren ze doodleuk, doe maar. Dan hebben we 6 weken om te reageren en dan reageert u weer en dan kunnen wij weer 6 weken later reageren....Ze weten precies wat ze moeten doen om je aan het lijntje te houden. Verschrikkelijk!

Mensen, doe GEEN zaken met dit bedrijf!! Ik herhaal, doe GEEN ZAKEN met dit bedrijf.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Het niet afwerken van de klus</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/het-niet-afwerken-van-de-klus</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/het-niet-afwerken-van-de-klus#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 11 Nov 2017 12:22:09 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/het-niet-afwerken-van-de-klus</guid>
	<description><![CDATA[<p>Dat PR-Kozijnen de klus niet afmaken na veel bellen en mailen met ene patrick was er een afspraak op 3 februari 2017 om de klus af te maken maar dan krijg je dezelfde morgen een mail we kunnen niet komen want er was een monteur ziek maar je leest dan later op zijn site dat ze zijn begonnen in de buurt van Amsterdam.
Ze zijn bij ons in Januari 2017 begonnen 
er moet bij ons nog wat gebeuren zoals het glas in de voordeur en er missen stukken glaslat 
en de schuurdeur waar afgesproken een dichte deur maar is geleverd met glas.
Maar ze zouden na de bouwvak vakantie met ons contact op nemen maar dat is tot op heden nog niet gebeurt.
Maar wij hebben het nu aan de rechtsbijstand verzekering liggen er gaat nu een brief uit naar hun  reageren ze daar niet op wil ik ze graag zien bij de rechtbank zo ver zijn we nu met dat bedrijf
</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Niet nakomen leveringsafspraak horren en service onderhoud kunstofkozijnen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/niet-nakomen-leveringsafspraak-horren-en-service-onderhoud-kunstofkozijnen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/niet-nakomen-leveringsafspraak-horren-en-service-onderhoud-kunstofkozijnen#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 28 Aug 2017 12:03:20 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/niet-nakomen-leveringsafspraak-horren-en-service-onderhoud-kunstofkozijnen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Opdracht en betaling tot leveren kunststof voorgevel inclusief dakterras  in juli 2016 verricht, conform leveringsvoorwaarden bedrijf PR Kozijnen. Planning uitvoering september 2016; met grote vertraging en intensief contact vanuit mijn persoon, met bedrijfsleider uiteindelijk in januari 2017 uitgevoerd. Bij de opdracht zouden er 5 horren geleverd worden voor de geplaatste kunststof ramen, als actie bij aankoop. Ik heb deze horren nooit ontvangen.
4 juli 2017 Met grote rechtstreekse inspanning van mij, kwam de firma Wiggen uit Duitsland langs voor vervangen van roestende draaidelen in de kunststof ramen, ik werd voor het plaatsen van de ontbrekende afwerking strip, te dichten kieren in voorgevel en leveren van horren terug verwezen naar PR Kozijnen, terugkoppeling aldaar gedaan op 4 juli 2017 en nog aan het wachten.  PR Kozijnen houdt vast  zijn afspraken na te komen, echter Op 28 augustus 2017 nog geen reactie ontvangen. Ik ben het wachten zat!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Komen contract niet na</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/komen-contract-niet-na</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/komen-contract-niet-na#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 12 Jul 2017 14:40:16 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pr-kozijnen/klacht/komen-contract-niet-na</guid>
	<description><![CDATA[<p>Bedrijf heeft kunststof raam en deur geplaatst, maar in het contract stond ook dat de boei vervangen zou worden. Vanaf oktober 2016 geprobeerd om dit ook voor elkaar te krijgen. Helaas komen ze elke keer hun afspraken niet na. Telefonisch heel slecht te bereiken, wordt opgehangen of weggeklikt, Ber</p>]]></description>
	</item>
    </channel>
</rss>
