Klacht: Powerdek, dekt helemaal niet van de eerste keer ook niet met een onderlaag

op 08 oktober 2015 over Flexa in de categorie Producten

Mijn 2 de klacht over Flexa Powerdek voor muren en plafond: Deze dekt helemaal NIET met 1 laag, zelfs niet met 2 lagen, ik heb 3 slaapkamers daarmee geschilderd en tot 4 lagen moeten aanbrengen, ik zeg er wel bij dat dit nieuwe Gyproc plafondplaten zijn maar wel eerst met Karwei voorstrijk behandeld. In 2 kamers 4 lagen moeten doen eer ik er niet meer door kon kijken!!! Goedkopere verf maal 3 of 4 keer de prijs van 1 goeie verf die in 1 laag dekt!

Het teveel gebruikt aan verf dient te worden vergoed, dan spreek ik nog niet over de dagen die ik extra heb moeten werken om de plafond egaal en wit/wit te krijgen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

Bericht van Flexa

1 jaar geleden - Goedemiddag mevrouw, mijnheer, Vervelend om te vernemen dat u deze ervaring heeft opgedaan met ons product Flexa Powerdek. Om u gericht vedrer te kunnen helpen wil ik u vragen om uw klacht bij mij kenbaar te maken via Dirk.vanderMeer@akzonobel.com IK ga u dan gericht verder helpen. Met vriendelijke groet, Dirk van der Meer Technisch advsieur en Opleider AkzoNobel Decorative Coatings BV.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht zoas

1 jaar geleden - Geachte, Ook bij mijn 2de klacht ivm het pover dekvermogen van de Flexa verf is mij door Dirk van der Meer via mail gezegd dat Flexa enkel Albastine ondergrondverf adviseert en dat dat de reden is waarom ik 3-4 lagen moest verven om de plafonds wit te krijgen? M.a.w. is volgens de ''expert'' Karwei voorstrijk van onvoldoende kwaliteit terwijl ik deze voorstrijk ook al heb gebruikt als ondergrond bij andere merken van muur/plafondverf..? Tja wat moet ik hier nog aan toevoegen, behalve dat ik NOOIT OF NIMMER nog een product koop van AkzoNobel en in mijn omgeving-vrienden-familie-kennissen-collega's zullen ze het ook allemaal geweten hebben! Mvg.

Bericht van Flexa

1 jaar geleden - Goedemorgen mevrouw, mijnheer, Vervelend dat u dez wijze waarop ik getracht heb duidelijkheid te geven zo vertaald. Om toch verder te helpen wil ik u vragen om nogmaals per mail met mij contact op te nemen via Dirk.vanderMeer@akzonobel.com Dan ga ik bekijken hoe ik u alsnog gericht verder kan helpen. Met vriendelijke groet, Dirk van der Meer Technisch advsieur en Opleider AkzoNobel Decorative Coatings BV. Z

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 30 september 2016 om 09:54 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door zoas