Klacht: Poststukken komen niet aan.

op 14 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs ben ik verhuisd van Utrecht naar Bilthoven. In Utrecht heb ik nooit problemen ondervonden. Vlak bij mijn nieuwe woning staat een brievenbus, Leijenseweg/Spoorlaan te Bilthoven. Kaarten die ik heb verzonden en daar heb gedeponeerd zijn niet aangekomen. Ik ontvang tweemaal dezelfde verzoeken om gegevens in te vullen, terwijl ik het eerste verzoek al verstuurd had.

Gewenste Oplossing:

Dat alles wat ik verzend ook daadwerkelijk aankomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 oktober 2016 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw ten Pas,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt mij om te vernemen dat al deze post die u via deze brievenbus heeft verzonden niet is aangekomen. Mijn excuses hiervoor.

Hiervan heb ik een melding gemaakt om te achterhalen of er bijzonderheden zijn geweest bij de lichting van deze brievenbus. Hierover zult u uiterlijk 26 oktober een terugkoppeling ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Liannetenpas