Klacht: poststuk vermist

op 23 juli 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 02-07-15 heb ik via een agentschap een brief laten frankeren en ter post bezorgd. Op woensdag 08-07-15 is deze nog steeds niet bezorgd bij geadresseerde. Hoezo 24 uurs bezorging?

Gewenste Oplossing:

Wanneer brief alsnog zsm wordt bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 september 2015 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bloem,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp uit uw melding dat u een brief heeft aangeboden op het postkantoor, welke vijf dagen nadat deze is gepost nog niet is afgeleverd bij de geadresseerde. Mijn oprechte excuses voor deze lange aflevertijd en het niet ontvangen van ons eerdere bericht.

Om uw melding goed te kunnen verwerken, heb ik enkele aanvullende gegevens van u nodig. Kunt u mij het adres van de geadresseerde toesturen? Daarmee kunnen wij de weg van de brief nagaan op eventuele procesfouten. Heeft u vaker post naar dit adres gezonden, welke niet is afgeleverd? En is de zending in kwestie inmiddels wel afgeleverd?

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Habloem