Klacht: poststuk ontvangen, zonder inhoud

op 16 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 februari 2018 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer De Wit,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw brief beschadigd is bezorgd en dat de inhoud van de zending mist.

Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat u al een klacht heeft ingediend via chat. Meer dan deze klacht kan ik niet voor u betekenen.
U kunt het beste contact opnemen met de afzender. De afzender kan een navraag bij ons starten al de inhoud goed te omschrijven is.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door dennischristiaan