Klacht: poststuk ontvangen, zonder inhoud

op 16 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 februari 2018 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer De Wit,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw brief beschadigd is bezorgd en dat de inhoud van de zending mist.

Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat u al een klacht heeft ingediend via chat. Meer dan deze klacht kan ik niet voor u betekenen.
U kunt het beste contact opnemen met de afzender. De afzender kan een navraag bij ons starten al de inhoud goed te omschrijven is.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door dennischristiaan