Klacht: Poststuk niet ontvangen

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb vandaag 28 augustus een mail ontvangen van postnl dat mijn poststuk wat door de brievenbus kan bezorgd is om 15.18 uur.
Maar ik heb helemaal niks ontvangen !!!!!!!

Ik was de hele dag thuis maar er is niks door de brievenbus gegooid.

Ik heb via de site van postnl een klacht willen melden maar was niet helemaal duidelijk hoe dit moest.

Waar is mijn poststuk????

Als ik mijn poststuk ontvangen heb.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Bilican-Gurel, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Het spijt me om te vernemen dat uw pakket niet is afgeleverd terwijl TrackTrace aangeeft dat de zending in uw brievenbus is bezorgd. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Om de huidige status van uw zending en de stand van zaken te kunnen bekijken ontvang ik graag de TrackTrace code van het pakket. Mocht u de zending inmiddels toch in uw bezit hebben dan verneem ik dit uiteraard ook graag. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 september 2018 om 10:13 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nejla Bilican-Gurel