Klacht: Poststuk niet aangekomen

op 19 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op donderdag 30 juni verstuurde ik een poststuk (met belangrijke inhoud) vanuit Naaldwijk.
Ik kwam om 18:07 aan bij AH Naaldwijk alwaar een postnl servicepunt gevestigd is. Ik kon het poststuk nog net meegeven aan de chauffeur die de buslichting verricht had.
Het poststuk was bestemd voor een adres in Wateringen (zo’n 10 km verderop). Inmiddels is het dinsdag 5 juli en het poststuk is nog steeds niet aangekomen.

Als het poststuk alsnog aankomt bij de geadresseerde (Bloemenlaan 35, 2292DA, Wateringen) of terug bij mij (afzender: Westlandstraat 37, 2671RW Naaldwijk)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte meneer Edelman, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding begrijp ik dat uw verzonden poststuk niet is aangekomen bij de ontvanger. Ik zie dat u ook contact heeft opgenomen met onze Klantenservice. Er staat een klacht geregistreerd wegens het feit dat er een poststuk naar betreffende geadresseerde niet is aangekomen. Graag zou ik van u willen weten of dit om dezelfde zending gaat. Verder zou ik voor de afhandeling van deze melding graag willen weten of betreffende poststuk inmiddels is aangekomen. Mocht dit niet het geval zijn, zoek ik graag voor u uit of er onderzoek naar deze zending mogelijk is. Een onderzoek is enkel mogelijk wanneer er een duidelijke omschrijving van de specifieke inhoud van de zending bekend is. Waarbij minimaal het merk, de kleur, het typenummer en de formaten van de zending bekend moeten zijn. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Edelman, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 25 juli 2016 om 13:33 geantwoord

Geachte heer Edelman,

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door George Edelman