Klacht: Poststuk buitenland vermist???

Kopuit op 09 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 29 januari is mijn pakket ingeklaard door U. Vervolgens zou deze afgegeven worden op het afleverpunt. Inmiddels is het pakket 2x verschoven van afleverdatum en heeft nu een onbekende status. Het pakket ligt niet op het afleverpunt. Na herhaaldelijk bellen krijg is steeds een ander verhaal. Graag wil ik mijn pakket in ontvangst nemen. Waar is het pakket, en vooral wanneer word hij doorgestuurd.

Graag willig weten waar het pakket is en wanneer ik deze in ontvangst kan nemen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 februari 2021 om 09:34 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan goed begrijpen dat u uw zending spoedig wilt ontvangen. Op het moment is er een ontzettend grote voorraad bij onze afdeling die de afhandeling van buitenlandse zendingen doet. We verwerken al een langere periode meer pakketten dan we ooit gedaan hebben. Dit zorgt soms voor vertraging in het verwerken en bezorgen van pakketten. Ik wil u dan ook vragen om dit af te wachten. Hopelijk krijgt u spoedig nieuwe updates op de track trace pagina.

PostNL Klantenservice

Kopuit

Heeft op 15 februari 2021 om 12:18 geantwoord

Beste PostNL,
We zijn 10 dagen verder na mijn klacht. Meer dan 2 weken geleden dat u mijn pakket heeft ingeklaard. En nog steeds is het pakket spoorloos.
Zou u zo vriendelijke willen zijn om geen standaard mailtjes te versturen en een serieus mijn pakket willen opsporen.
Al vast dank voor de moeite.

Reactie van de melder van de klacht Kopuit

1 jaar geleden - Beste PostNL, Zou u eens willen reageren op mij klacht? Helaas heb ik nog steeds niets van nu vernomen. Al vast bedankt.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending uit het buitenland nog steeds niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u graag meer duidelijkheid wilt. Ik heb nogmaals uw barcode en de status van de zending gecontroleerd. Ik ben het met u eens dat het op dit moment te lang duurt. Helaas heb ik niet kunnen achterhalen waar het pakket momenteel is. U kunt contact opnemen met de afzender. Die kan als opdrachtgever ons uit laten zoeken wat er met het pakket is gebeurd. De afzender kan vervolgens u weer op de hoogte stellen van de uitkomst van het onderzoek. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kopuit