Klacht: poststuk brievenbus van post nl

op 08 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 juni poststuk voor ING in brievenbus van post nl gedaan,deze poststuk is
bij de bank nooit aangekomen het waren betaal opdrachten
dus kun je wel zien hoe ze met privé post omgang, post nl is niet meer wat
geweest is.

Gewenste Oplossing:

Ben tevrede als ons post op de bestemming kom.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 juli 2016 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Adema,

Uit uw bericht begrijp ik dat er post welke u verstuurd heeft richting de ING niet is aangekomen. Dit is natuurlijk zeer spijtig om te lezen.

PostNL verwerkt elke dag miljoenen poststukken waarvan het grootste deel niet traceerbaar is. Alleen pakketten en aangetekende brieven hebben een sticker met barcode die wij kunnen volgen. Uw brief richting de ING heeft geen dergelijke barcode en daarom kan ik helaas niet voor u achterhalen waar uw post is gebleven. Ook een schadevergoeding is hierbij niet mogelijk. Ik vraag daarvoor uw begrip.

Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik stel het daarom op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen.

Wat ik wel voor u kan doen is hier een melding voor uitzetten, dat dit in ieder geval bij ons bekend is. Kunt mij nog aangeven in welke brievenbus u het poststuk heeft gepost? Zo mogelijk het volledige adres en eventueel met bijpassende tijdstip.

Ik hoor het graag van u.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door wadema