Klacht: Poststuk betaalcode: Z01.170202.002827 20-2-17 €2,34

op 28 februari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Postnl,
Vandaag ontvingen wij van u een kaart waarop melding werd gemaakt van het feit dat wij een poststuk zouden hebben ontvangen waarvan door de verzender te weinig port zou zijn betaald.

Ten eerste hebben wij dit nooit ontvangen.
Ten tweede is dit gericht aan iemand die helemaal niet op ons adres woont. Er wordt geschreven dat het is gericht aan dhr. van Ommen.
Ten derde wordt er vermeld dat het gaat om Harste 9-6

Het kan nooit de bedoeling zijn dat wij geld moeten betalen voor iets wat wij nooit hebben ontvangen en wat niet aan ons is gericht.

Een vriendelijk verzoek dit te richten aan diegene die dit aangaat.

Gewenste Oplossing:

Graag diegene die het betreft aanspreken op de nog verschuldigde porto.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 februari 2017 om 12:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Veldhuis,

Dank u wel voor uw bericht. Ik begrijp dat u een portokaart heeft ontvangen die niet voor u is.

Ik heb voor gekeken naar de portokaart en ik zie inderdaad dat de zending voor een ander persoon is en een ander adres. Daarnaast zie ik wel dat de portokaart wel terecht maar als ontvanger bent u daar niet verantwoordelijk voor en al helemaal niet als de zending niet eens voor u is.
Daarom heb ik de portokaart voor u afgeboekt. U mag de portokaart als niet verzonden beschouwen en deze weggooien.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Eddie Veldhuis