Mijn Klacht:
Al meer dan eens (5 a 6 maal) wordt het pakket dat we bestellen bij een online zaak die met post nl werk niet bezorgd!!!!
We zijn leken thuis, maar we wonen 800 meter achterin en diegenen die de levering moet uitvoeren is te lui om helemaal tot aan de deur te komen. Dan leveren ze het pakket (terwijl we gewoon thuis zijn) bij de buren of een post punt of het wordt gewoon terug gestuurd. Vermist ik ziek ben, bestel ik regelmatig online en met andere leveranciers zijn er geen problemen. Telkens als het met post nl gaat helaas wel.
Als ik een pakket bestel dan wil ik de levering aan huis ontvangen!!!!!!! NIET BIJ DE BUREN OF OP EEN POSTPUNT DAT 10KM VERDER LIGT!!!!!
Daar betaal ik voor!!! Aan huis is aan huis. Mijn buren stellen dit ook niet op prijs, zij willen niet gestoord worden door mijn bestelling wat volkomen begrijpelijk is! Ze hebben er ook geen zaken mee! Ik wil ook niet naar een postpunt rijden want dan kan ik net zo goed naar de winkel zelf rijden, dan heb ik dadelijk wat ik wil en dan zie ik gelijk wat ik koop.
Ik betaal voor een levering aan huis en ik verwacht de levering dan ook aan huis binnen de normale levertijd en niet een week of twee weken of een maand later. Ik stel voor dat post nl is in de leer gaat bij boost of DHL of ups.
Myriam Wouters
Gewenste Oplossing:
Als mijn pakket binnen de normale levertijd aan huis geleverd wordt en niet bij de buren of op een postpunt of zoals nu spoorloos verdwenen.
Barcode3SYXTH6875368
