Klacht: Postpakketten worden niet correct bezorgd

op 11 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al meer dan eens (5 a 6 maal) wordt het pakket dat we bestellen bij een online zaak die met post nl werk niet bezorgd!!!!
We zijn leken thuis, maar we wonen 800 meter achterin en diegenen die de levering moet uitvoeren is te lui om helemaal tot aan de deur te komen. Dan leveren ze het pakket (terwijl we gewoon thuis zijn) bij de buren of een post punt of het wordt gewoon terug gestuurd. Vermist ik ziek ben, bestel ik regelmatig online en met andere leveranciers zijn er geen problemen. Telkens als het met post nl gaat helaas wel.
Als ik een pakket bestel dan wil ik de levering aan huis ontvangen!!!!!!! NIET BIJ DE BUREN OF OP EEN POSTPUNT DAT 10KM VERDER LIGT!!!!!
Daar betaal ik voor!!! Aan huis is aan huis. Mijn buren stellen dit ook niet op prijs, zij willen niet gestoord worden door mijn bestelling wat volkomen begrijpelijk is! Ze hebben er ook geen zaken mee! Ik wil ook niet naar een postpunt rijden want dan kan ik net zo goed naar de winkel zelf rijden, dan heb ik dadelijk wat ik wil en dan zie ik gelijk wat ik koop.
Ik betaal voor een levering aan huis en ik verwacht de levering dan ook aan huis binnen de normale levertijd en niet een week of twee weken of een maand later. Ik stel voor dat post nl is in de leer gaat bij boost of DHL of ups.
Myriam Wouters

Als mijn pakket binnen de normale levertijd aan huis geleverd wordt en niet bij de buren of op een postpunt of zoals nu spoorloos verdwenen.
Barcode3SYXTH6875368

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 augustus 2016 om 13:22 geantwoord

Geachte mevrouw Wouters,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket. Het zou afgeleverd zijn, maar u geeft aan niks ontvangen te hebben. Ik heb in t systeem gekeken en ik zie dat u al contact heeft gehad met mijn collega's van PostNL Belgie, zij doen de bezorging in Belgie. Ik raad u aan alle communicatie via het lopende onderzoek te houden, om miscommunicaties te voorkomen.

Ik ga er vanuit u hier voldoende mee geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij de Klantenservice van PostNL Belgie: http://postnl.be/be/pakketten/contact-opnemen-met-postnl

Alle klachten die gemeld zijn door Myriam W.