Geboden Oplossing:
Geachte heer,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u al meerdere malen geen afhaalbericht per post heeft ontvangen en dat u hierdoor niet op de hoogte was dat uw pakket beschikbaar was op het PostNL punt. Mijn excuses hiervoor. Ik zie inderdaad dat u hierover al informatie had ingevuld toen u heeft geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice. Ik heb een klacht voor u geregistreerd. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit wordt gebruikt om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzenders voor een verdere oplossing. Hopelijk kunnen die het pakket opnieuw naar u versturen, zodra het daar retour is gekomen.
U hoort uiteraard altijd op tijd bericht te ontvangen, maar pakketten uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Als u uw code hier invult dan kunt u de status in de gaten houden zodra het pakket in Nederland is verwerkt en aan uw adres is gekoppeld. U kunt dan ook zien wanneer het pakket beschikbaar is op het afhaalpunt.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice