Klacht: postpakketten raken zoek

elmero op 03 augustus 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik krijg geen bericht van post nl wanneer er een pakket voor mij ligt te wachten bij een postkantoor.
Omdat ik het dus niet op kom halen , sturen ze het terug naar de afzender.
dit is twee maal gebeurd dit jaar, een pakket uit China is nu definitief zoek, en met het pakket uit Amerika moet ik nu mee aan de slag, en ik kan geen klacht indienen bij postnl zo lijkt het
Ik vul een heel formulier in, en de reactie is: ‘bedankt voor je feedback’
Maar ik ben wel voor honderd euro aan spullen misgelopen, en moet maar zien hoe ik ze alsnog krijg, en de vraag is wie het gaat betalen

Als ik contact krijg met Postnl, en dit probleem serieus word genomen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 augustus 2020 om 07:43 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u al meerdere malen geen afhaalbericht per post heeft ontvangen en dat u hierdoor niet op de hoogte was dat uw pakket beschikbaar was op het PostNL punt. Mijn excuses hiervoor. Ik zie inderdaad dat u hierover al informatie had ingevuld toen u heeft geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice. Ik heb een klacht voor u geregistreerd. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit wordt gebruikt om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzenders voor een verdere oplossing. Hopelijk kunnen die het pakket opnieuw naar u versturen, zodra het daar retour is gekomen.

U hoort uiteraard altijd op tijd bericht te ontvangen, maar pakketten uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Als u uw code hier invult dan kunt u de status in de gaten houden zodra het pakket in Nederland is verwerkt en aan uw adres is gekoppeld. U kunt dan ook zien wanneer het pakket beschikbaar is op het afhaalpunt.

PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht elmero

2 jaren geleden - Zo gaat PostNl dus met hun betalende klanten om: Ik krijg een standaard-bericht met een tekst als : Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan Nee, er is gewoon NIET bezorgd , en ik krijg de boodschap ' bekijk het maar, zie maar wat je doet' Belachelijk dat dat gewoon kan in deze tijd,

elmero

Heeft op 12 oktober 2020 om 15:42 geantwoord

PostNl heeft geen oplossing geboden,
enkel 'excuses'
Mijn spullen zijn verdwenen, PostNl heeft niet gedaan waar ze voor betaald zijn door mij

Alle klachten die gemeld zijn door elmero