Klacht: Postpakket retour afzender, naar Postbus in Den Haag

falsoverita op 08 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou een pakket moeten ontvangen. Het niet-thuis briefje kreeg ik een aantal dagen later van de buurman, toen was het pakket al retour-afzender gestuurd.

Contact opgenomen met PostNL. Die zeggen dat de afzender contact moet opnemen, maar dat is gewoon een individu van marktplaats, dus die gaat dat niet doen. Nu ligt mijn pakket in een depot, en kan niemand mij vertellen hoe ik mijn pakket krijg. Ik betaal met liefde nogmaals de verzendkosten, ik heb mijn pakket gewoon nodig!

Ik wil mijn pakket ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht falsoverita

1 jaar geleden - Ik heb postNL hier zojuist ook nog over gebeld. De enige oplossing lijkt te zijn dat de afzender contact op moet nemen. Lachen, want dat is gewoon een individu van marktplaats, die er niet bepaald op zit te wachten om mij te helpen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 september 2021 om 14:52 geantwoord

Geachte heer,

Ik begrijp dat de bezorger het niet-thuis briefje per abuis bij uw buurman achtergelaten heeft. Namens PostNL excuses voor deze akelige situatie en ik begrijp dat u hier niet blij van wordt. Ik vind het erg jammer dat uw pakket hierdoor niet meer op de afhaal-locatie ligt. Omdat er geen afzender adres op de zending staat, is het ons nog niet gelukt om de zending retour bij de afzender te bezorgen. Zoals mijn collega's hebben aangegeven kan de afzender hiervoor contact met ons opnemen. Wel heeft mijn collega een klacht geregistreerd om herhaling te voorkomen.

PostNL Klantenservice

falsoverita

Heeft op 09 september 2021 om 10:36 geantwoord

De verzender heeft niet op mijn berichten gereageerd en gaat dit dus niet doen. Zoals ik reeds aangegeven heb. Ik ben hier dus niet mee geholpen.

Alle klachten die gemeld zijn door falsoverita