Klacht: postpakket niet ontvangen via track en tracé. Het nummer van de track en tracé is lx 337232902 nl

op 20 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

We hebben het pakketje niet ontvangen met het nr lx 337232902 nl.
Nadat we hiervan telefonische melding gemaakt hebben bij post nl , werd ons verteld dat het pakketje teruggestuurd naar de afzender vanwege het feit dat achter het straatadres de naam “huis” staat !!!!!
Wij hebben tot nu toe al ca 40 pakketjes ontvangen met deze tekst bijgevoegd aan het adres. Dit hebben wij ook aan de leverancier moeten melden of het een flat , appartement of huis is .
Wij begrijpen hiervan totaal niets en hopen op korte termijn dat u het pakket afleverd.
Bijgaand een foto van de adres tekst van een reeds eerder geleverd pakket

Indien wij het pakket geleverd krijgen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 29 december 2017 om 11:51 geantwoord

Geachte mevrouw Thimister,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u het pakket met code LX337232902NL niet heeft ontvangen. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van uw code heb ik helaas moeten constateren dat het pakket inderdaad retour is gezonden naar de afzender. Ik kan de exacte reden van retour niet achterhalen en kan niet zien of dit te maken heeft met de vermelding ‘huis’ achter de straatnaam. Wanneer een pakket retour wordt gestuurd, zal de reden van retour op het pakket zelf worden aangegeven. Ik adviseer u dan ook om hierover contact op te nemen met de afzender van het pakket zodat zij de reden van retour kunnen controleren en het pakket eventueel opnieuw naar u kunnen verzenden. Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Alle klachten die gemeld zijn door Thimister1953