Klacht: Postpakket niet ontvangen

op 25 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 2 augustus een bestelling gedaan bij Hunter Parts. Pakket is dezelfde dag verzonden met barcode 3SKAAG9494235. Tot op hedeh in Frankrijk geen pakket ontvangen. Pakket is volgens de Tracking status terug gezonden naar Nederland en daarna door Post NL weer naar Frankrijk gestuurd. Is op vrijdag 12 augustus weer in Frankrijk aangekomen, ik heb echter nog steeds niets. Heb hier lokaal bij Postknatoor, bij DPD Brive en en bij Chronopost Brive geinformeerd, geen resultaat

Wanneer ik het pakket ontvangen heb

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 25 augustus 2016 om 12:54 geantwoord

Geachte heer Slob,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket nog niet is bezorgd in Frankrijk. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend is. Mijn excuses voor het ongemak!

Ik zie dat de afzender al contact met ons heeft opgenomen met betrekking tot de status van dit pakket. Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met onze opdrachtgever, de afzender.

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter Slob