Klacht: Postpakket niet ontvangen

op 25 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 augustus een bestelling gedaan bij Hunter Parts. Pakket is dezelfde dag verzonden met barcode 3SKAAG9494235. Tot op hedeh in Frankrijk geen pakket ontvangen. Pakket is volgens de Tracking status terug gezonden naar Nederland en daarna door Post NL weer naar Frankrijk gestuurd. Is op vrijdag 12 augustus weer in Frankrijk aangekomen, ik heb echter nog steeds niets. Heb hier lokaal bij Postknatoor, bij DPD Brive en en bij Chronopost Brive geinformeerd, geen resultaat

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het pakket ontvangen heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 augustus 2016 om 12:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Slob,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket nog niet is bezorgd in Frankrijk. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend is. Mijn excuses voor het ongemak!

Ik zie dat de afzender al contact met ons heeft opgenomen met betrekking tot de status van dit pakket. Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met onze opdrachtgever, de afzender.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter Slob