Klacht: postpakket is niet bezorgd.

op 07 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou een postpakket krijgen vandaag. Ik kon hem goed volgen op de website van Post.NL Op een gegeven moment stond erop dat hij bezorgd was maar ik heb niet gezien terwijl ik thuis was. Bij de buren heb ik ook gevraagd maar ook niets gezien.
Het is postpakket met nummer 3SMOQ876243801.
Ik krijg een heel naar gevoel over de postbezorgers van Post.NL
Er zat waarde in van ongeveer € 50,00

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn postpakket ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer Bakker, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u nog niet meer duidelijkheid over uw pakket heeft. Graag reageer ik op uw bericht. Heeft u het betreffende pakket in de tussentijd al ontvangen? Heeft u ook al contact opgenomen met de afzender voor meer informatie? Ik zou het voor u controleren, maar de 3S-code lijkt geen resultaat in ons systeem op te leveren. Zou u deze code willen controleren of er wellicht een cijfer/letter mist of verkeerd staat? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Bakker, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Jeroen2806

9 maanden geleden - Het pakket was na een week bezorgd door een bewoner die het voor haar deur vond. Op een verkeerd nummer. De bezorger had geen bericht in mijn brievenbus gedaan. Gelukkig toch nog goed gekomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bakker,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik ben blij dat het pakket inmiddels terecht is. Mijn excuses dat de bezorger geen bericht heeft achter gelaten. Ik hoop dat dit niet meer zal gebeuren. Mocht dit toch het geval zijn noteer dan de barcode van het pakket en meldt het dan bij ons.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen2806