Geboden Oplossing:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van het pakket dat u naar Vietnam heeft verzonden. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Uiteraard begrijp ik dat het voor zowel u als de geadresseerde niet prettig is dat het pakket nog niet is aangekomen. Uw zending is bij de douane in het land van bestemming. Er wordt bepaald of er importkosten betaald moeten worden volgens de invoer voorwaarden van het land van bestemming. Zowel PostNL als de buitenlandse Postdienst heeft geen invloed op de verwerking door de douane. De douane is een lokale autoriteit die bepaalt of zending/inhoud toegelaten is of dat er bepaald wordt of er importkosten betaald moeten worden. Ik verzoek u, als afzender, om contact op te nemen met de geadresseerde, zodat deze contact kan opnemen met de douane in het land van bestemming.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice