Klacht: Postpakettje 2 half maand nog niet aangekomen (aangeteken)

Nguyenvanmen op 06 oktober 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:
Ik stuurt aangetekend pakketje naar Vietnam een op 16 jul 2020, barcode CC081485125NL. (verzerkerd)

Ik kan zien dat het pakket steeds Zending wordt ingeklaard in het land van bestemming vanaf 4-aug-2020.
Op 28-sept-2020 klacht wordt geaccepteerd onder nummer: 11087158 bij Post nl is bekend Tel: 088 – 2255623 van hun gegeven is altijd druk – belt terug op andere moment…

Gewenste Oplossing:
Post bezorgen op vergoeden.
Graag ontvang ik bericht wat er aan de hand is.

Graag uw hulp, alvast bedankt.

Gewenste Oplossing:

Post bezorgen op vergoeden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 oktober 2020 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van het pakket dat u naar Vietnam heeft verzonden. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard begrijp ik dat het voor zowel u als de geadresseerde niet prettig is dat het pakket nog niet is aangekomen. Uw zending is bij de douane in het land van bestemming. Er wordt bepaald of er importkosten betaald moeten worden volgens de invoer voorwaarden van het land van bestemming. Zowel PostNL als de buitenlandse Postdienst heeft geen invloed op de verwerking door de douane. De douane is een lokale autoriteit die bepaalt of zending/inhoud toegelaten is of dat er bepaald wordt of er importkosten betaald moeten worden. Ik verzoek u, als afzender, om contact op te nemen met de geadresseerde, zodat deze contact kan opnemen met de douane in het land van bestemming.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Nguyenvanmen

Heeft op 29 oktober 2020 om 20:30 geantwoord

Eindhoven 29 oct 2020
Ik heb het pakketje met aangetekend gestuurd en heb verzekerd tot EUR 100,00
Als het pakketje niet is aangekomen, wil ik graag het terug of vergoeden.

Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door Nguyenvanmen