Klacht: postpaket niet bezorgd verdwenen ver duisterd

op 13 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

het post pakeet de uit vlisingen naar mij toe gestuurd is is nooit afgeleverd bij mijn adres

graag 40 euro kosten uitbetalen aan mij dit was de waarde van de inhoud van het pakket

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw De Ronde, Bedankt voor uw aanvulling. Helaas heb ik nog altijd onvoldoende informatie om uw melding in behandeling te kunnen nemen. Graag ontvang ik van u de tracking code van het pakket. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw de Ronde, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 14:37 geantwoord

Geachte mevrouw de Ronde,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door hammie59