Klacht: postorderbedrijf Neckermann Betaling,Verzoeken om de achterstand van 207.Euro.

op 05 augustus 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Vanmiddag heb ik de brief gekregen over achterstand van 207.euro te betaling dit problem was meer dan twee jaar nu over de Achterstaand en elke maand jullie staat in de factuur van vesting finance ,wij heeft a jaren gesproken en akkord voor de betaling dat was toen Neckermann Bedrif was faileit gegaan paar jaren geleden.eerst was akkord for 75.euro per maand,daarna 86.euro per maand en ik probeert mij best te doen om te betaling elke maand,nu hebben wij nu klein salary met mij patner,his nu al pension en ik ook laag inkome per maand en hebben wij ook ander verplicting en ook moet betaling.

Wij heeft meer dan drie of vier keer gebeld vesting finance afgelopen jaar over dit problem om te oplossing komen,ik kan niet betaal elke maand meer dan 86.euro per maand en hebeen wij geen geld voor Achterstaad te betaling met ons income elke maand.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 13 september 2016 om 15:02 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door A Fatoki.