Klacht: Zoveelste klacht Post.NL

Dutchie58 op 03 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

En het blijft maar aanmodderen met Post.NL. Ik verwacht een zending voor de Feestdagen. Die zou maandag 18 december ’23 bezorgd worden. Ik thuis zitten omdat er voor getekend dient te worden en ik mijn ID moet laten zien. Halverwege de dag. Lukt niet, morgen, dus dinsdag…. Dinsdag ook niet, en dan woensdag. Vandaag weer wachten. Nu weer een melding morgen! Te gek voor woorden, alsof ik telkens thuis kan blijven wachten. Ook een zending uit het buitenland, stond in de app dat die bezorgd zou worden, is verdwenen. Het houdt niet op met Post.NL. Echt zeer, zeer slecht en ik ben ongelooflijk pissed!

Gewenste Oplossing:

Post.NL moet die bezorgers die er een zooitje van maken er uit schoppen en goed personeel aannemen. Dan wel een goed salaris betalen! Mijn zending uit Engeland is verdwenen en dat is niet de eerste keer! Ik vermoed dat de bezorgers af en toe graaien.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Dutchie58

11 maanden geleden - En weer een dag verder en nogmaals een melding. Niet vandaag .. .morgen. Dus de vierde dag wachten. Bagger!

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht Dutchie58

11 maanden geleden - Onzin standaardbericht van Post.NL. Al tientallen keren contact opgenomen met Post.NL maar er verandert helemaal niets. Al een paar jaar hiermee bezig, tevergeefs.

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht Dutchie58

10 maanden geleden - De bezorgers van Post.NL zijn echt zeer slecht. Donderen alles gewoon op een centraal punt neer, als het überhaupt al geleverd wordt. Al diverse spullen kwijtgeraakt. Post.NL belooft alles op te lossen maar er gebeurt gewoon niets. Bagger!

Alle klachten die gemeld zijn door Dutchie58