Klacht: “Zoveelste klacht”

destinyjackiejean op 18 januari 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben gebeld door jullie over mijn klacht maar de lijn verbrak? Kan ik weer terug gebeld worden?

Gewenste Oplossing:

Vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 januari 2022 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl. In uw melding geeft u aan dat het telefonisch contact niet goed is gegaan en de verbinding werd verbroken. Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat niet nog een keer geprobeerd is om te bellen.

Zoals telefonisch besproken er wordt vandaag of morgen weer even contact met u opgenomen om de zaak te bespreken. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door destinyjackiejean