Mijn Klacht:
Ik ben gebeld door jullie over mijn klacht maar de lijn verbrak? Kan ik weer terug gebeld worden?
Gewenste Oplossing:
Vergoeding

destinyjackiejean op 18 januari 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Ik ben gebeld door jullie over mijn klacht maar de lijn verbrak? Kan ik weer terug gebeld worden?
Vergoeding
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 18 januari 2022 om 08:44 geantwoord
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl. In uw melding geeft u aan dat het telefonisch contact niet goed is gegaan en de verbinding werd verbroken. Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat niet nog een keer geprobeerd is om te bellen.
Zoals telefonisch besproken er wordt vandaag of morgen weer even contact met u opgenomen om de zaak te bespreken. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice