Klacht: Zoveeeelste klachtttt!!!

Michael Aken, van op 14 januari 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger beschadigd mijn pakketje in de brievenbus. Het zit nu vast. En mijn ander pakketje open en doorweekt voor de deur.

Ik heb gebeld met postnl. En ze kunnen hier niks mee. Ik heb al meerdere klachten ingediend. Er word gewoon niks met met klachten gedaan!!!!

Gewenste Oplossing:

VERGOEDING!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 januari 2022 om 09:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. U geeft aan dat uw pakketjes beschadigd is tijdens de bezorging. Ik begrijp dat dit teleurstellend is en bied u mijn excuses hiervoor aan. Tot mijn spijt kon ik u telefonisch niet bereiken waardoor ik u nu hier informeer.

Helaas heb ik te weinig informatie ontvangen om uw melding te registreren. Graag ontvang ik de volgende gegevens van u:

Zijn de pakketten voorzien van een barcode
Op welke data zijn de pakketten bezorgd

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Michael Aken, van

Heeft op 14 januari 2022 om 09:55 geantwoord

-Zijn de pakketten voorzien van een barcode

Nee het waren pakketjes zonder barcode

-Op welke data zijn de pakketten bezorgd

Dit weet ik niet omdat ik geen track en trace gekregen heb.

Ik heb wel mailtjes van wanneer ik de bestelling gedaan heb. U kunt mij trouwens nu wel bellen. Ik sliep nog.

Alle klachten die gemeld zijn door destinyjackiejean