Klacht: zeer regelmatig verkeerde bezorging

op 16 maart 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

herhaaldelijk, soms zelfs dagelijks ontvang ik post voor buren en soms zelfs voor adressen buiten de stad. Ook komt post die ik verwacht niet bij mij aan, zoals een belastingaangifte.

Gewenste oplossing

lijkt me duidelijk, dat de post op het juiste adres wordt bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 december 2010 om 12:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is een reactie naar de klant gestuurd met de vraag of het bericht nog verdere aandacht nodig heeft. Indien nodig kan de klant ons dat laten weten en zullen we alsnog actie ondernemen.

Alle klachten die gemeld zijn door w nabuurs