Klacht: zeer emotioneel waardevol pakket kwijt

op 16 oktober 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

5 okt, een pakket door tnt opgehaald waarin alle eerste geboortespullen van mijn twee dochtertjes in zitten van navelstreng tot eerste flesje tot plukje haar enz enz,daar komt bij dat mijn dochtertje erg ziek is geweest en zij een flesje dronk toen wisten de artsen dat ze weer beter werd, dat flesje zit er ook in.Track en trace geeft nu aan 12 okt :Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd …klantenservice gebeld, onderzoek ingesteld en ze kunnen het pakketje niet traceren, is waarsvchijnlijk verkeerd gesorteerd maar waar het nu is???En pakketje is nu vermist.Ik moet maar een bezwaarschrift indienen voor een schadevergoeding!!!Maar dit is met geen goud te kopen…ik wil mijn pakket terug!Het moest naar een winkel die er een mooie box van zou maken.Het pakketje is nota bene aangetekend verstuurd!!!Ik slaap hierdoor erg slecht en moet er heel de dag aan denken.Dit heeft zoveel emotionele waarde, het liefst ga ik zelf naar het sorteercentrum om te zoeken.Ik hoop zo dat het terecht komt.Ik hoop op nog een onderzoek en dat er dan iemand van de service mij wel wil helpen ipv zo;n kort door de bocht antwoord.

Gewenste oplossing

Mijn pakketje terugvinden aub aub

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

9 jaren geleden - Beste Oortje,Wat vreselijk om te lezen dat een pakket met zoveel emotionele waarde (ben zelf moeder van een dochter van 14 mnden) niet is aangekomen.Ik heb een en ander voor je nagevraagd en er wordt nog steeds naar het pakket gezocht. Het onderzoek is doorgedrongen tot het management. Zij zijn er nog steeds mee bezig, kort geleden heeft een collega hierover nog telefonisch contact met je opgenomen.Het management is zich absoluut bewust van de emotionele waarde van de inhoud van dit pakket, zodra er meer bekend is zal er wederom contact met je worden opgenomen.Ik kan nu niets voor je doen, alles wat ik had kunnen doen is al gebeurd. Ik hoop echt van harte dat het pakket wordt gevonden..Voor het ontstane ongemak bied ik je onze welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groet,Nynke TNT Post Klantenservice

Heeft op 28 oktober 2010 om 11:44 geantwoord

Klacht is in behandeling bij het management. Nynke TNT Post Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door oortje