Geboden Oplossing:
Geachte mevrouw Vis,
Bedankt voor uw melding op deze website. Ik vind het erg kwalijk om te vernemen dat de levering van uw koelkast op deze manier is verlopen en kan me voorstellen dat u hier graag een oplossing voor wilt. Graag geef ik u een toelichting.
Dergelijke producten worden niet door PostNL zelf bezorgd maar door onze vrachtdienst Extra@Home. Ik kan hierin tot mijn spijt geen actie voor u ondernemen, Extra@Home heeft een eigen klantenservice. Voor verdere informatie over het uitreiken adviseer ik u dan ook om contact op te nemen met Extra@Home op telefoonnummer 088-2363764. De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur. Wellicht kunt u ook navraag doen bij de afzender van het pakket zodat zij eventuele vervolgstappen voor u kunnen ondernemen.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.
Met vriendelijke groet,
PostNL