Klacht: Wel/niet bezorgen

Janny Vis op 13 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mail gehad dat koelkast bezorgd zou worden tussen 9 en 12. Daarna mail gehad dat ik een nieuwe afspraak moet maken. Bij na bellen met postnl kreeg ik te horen dat het niet bezorgd zou worden omdat de wagen vol zat.
Mijn eerstvolgende vrije dag is volgende week dinsdag. Wij(de kinderen en ik) kunnen geen week zonder koelkast. Ook is deze dag nu een verloren dag geworden

Gewenste Oplossing:

Als de koelkast zoals toegezegd alsnog vandaag bezorgd word. Kan nu alles weg gooien. En als ze mijn extra kosten met betrekking tot deving vergoeden

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 juni 2017 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Vis,

Bedankt voor uw melding op deze website. Ik vind het erg kwalijk om te vernemen dat de levering van uw koelkast op deze manier is verlopen en kan me voorstellen dat u hier graag een oplossing voor wilt. Graag geef ik u een toelichting.

Dergelijke producten worden niet door PostNL zelf bezorgd maar door onze vrachtdienst Extra@Home. Ik kan hierin tot mijn spijt geen actie voor u ondernemen, Extra@Home heeft een eigen klantenservice. Voor verdere informatie over het uitreiken adviseer ik u dan ook om contact op te nemen met Extra@Home op telefoonnummer 088-2363764. De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur. Wellicht kunt u ook navraag doen bij de afzender van het pakket zodat zij eventuele vervolgstappen voor u kunnen ondernemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door