Geboden Oplossing:
Geachte heer, mevrouw,
Nogmaals bedankt voor uw reactie. Ik begrijp uw standpunt, maar het maakt weeldegelijk verschil of u het kaartje op maandag of dinsdag in de brievenbus heeft ontvangen. U was op maandag - de dag dat het pakket op uw adres is aangeboden - namelijk niet thuis. De chauffeur heeft dan correct gehandeld door een kaartje in uw brievenbus achter te laten en het pakket naar een PostNL-punt te brengen.
De afspraak dat het pakket op dinsdag 8 september aangeboden zou worden heeft u met de afzender gemaakt en niet met PostNL. Deze afspraak is dan ook niet in onze systemen bekend. Uw pakket is volgens procedure op maandag aangeboden. Als dat niet de bedoeling is geweest kunt u dit melden bij de afzender. De afzender had het pakket dan later bij ons moeten aanleveren of de bezorgdatum moeten specificeren.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice