Geboden Oplossing:
Geachte heer/mevrouw Cuppen,
Hartelijk dank voor uw melding op Klacht.nl. In uw bericht geeft u aan dat uw pakket niet binnen het aangegeven tijdvak is aangeboden en dat uw pakket niet bij de afhaallocatie aanwezig was op het aangegeven tijdstip. Ik kan me voorstellen u hier niet blij mee bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.
Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is daarom altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is. Ik zie dat het pakket enige vertraging heeft opgelopen onderweg naar de afhaallocatie en dat deze daar op 29 mei om 17:02 uur is aangekomen. Volgens mijn informatie heeft u het pakket inmiddels af kunnen halen.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of als uw pakket inmiddels nog niet is bezorgd dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/
Met vriendelijke groet,
PostNL