Klacht: waardeloze doorstuurservie

Wilke 69 op 16 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

doorstuurservice aangevraagd in oktober en tot heden nog geen enkel poststuk ontvangen navraag bij belasting dienst gedaan en cak zeggen dat dit in november en december is verstuurt na contact op te hebben genomen met post nl kennen der blijkbaar niks aan doen of nemen zich niet eens te moeite op na te gaan waar de poststukken zijn waardeloos flut bedrijf en dit is nog zacht uitgedrukt

nooit wand de bezorgers kunnen nog niet eens een envelop fatsoenlijk in de brievenbus doen

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heer Strooper, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw Doorzendservice niet goed verloopt. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Op dit moment heb ik nog te weinig informatie om uw klacht in behandeling te kunnen nemen. Graag ontvang ik van u de volgende gegevens: - Wat is het referentienummer van de service? Dit nummer staat vermeld op uw bevestigingsbrief. - Wat is het oude adres? - Wat is het nieuwe adres? - Zijn er poststukken op uw oude adres bezorgd? Zo ja; wat is de tenaamstelling van de poststukken die op het oude adres zijn bezorgd? - Heeft u al doorgezonden post op het nieuwe adres ontvangen of komt alle post nog op het oude adres of ontvangt u op beide adressen geen post? - Wanneer is de post op het oude adres bezorgd? - Is de post bezorgd door PostNL? U herkent dit aan een poststempel of Port-betaald-opdruk met de vermelding PostNL en aan een rood/oranje streepjescode op de envelop. - Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Mijn klacht kunt u vinden in uw computersysteem onder klachtnummer: 03962331. Tot op heden (15-1-2018) nog geen enkel poststuk mogen ontvangen!! Ontvang graag een reactie van u. Met vriendelijke groet, Dhr Strooper.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 16 januari 2018 om 17:24 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Strooper,

Hartelijk dank voor uw reactie. Aan de hand van het door u meegestuurde klachtnummer heb ik de gegevens gecontroleerd. Ik zie dat er inmiddels reeds contact is geweest met de verantwoordelijke afdeling en dat u ervoor heeft gekozen de service te beeïndigen. Over de verdere afhandeling bent u inmiddels door mijn collega geïnformeerd. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Alle klachten die gemeld zijn door