Klacht: Waar is mijn pakketje?

Asenas123 op 17 januari 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 5 weken geleden een pakketje uit het buitenland besteld. Ik heb sinds 23-12-2021 de melding gekregen, dat mijn pakketje bij het Amsterdam international mail centre is. Ik zou natuurlijk willen dat mijn pakketje zo snel mogelijk thuis geleverd wordt, aangezien we deze al 2 weken geleden hadden verwacht. Mijn tracking nummer is: LL286515638LU

Ik hoop voor een oplossing.

Gewenste Oplossing:

Mijn pakketje ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 januari 2022 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op klachtenkompas. Omdat ik u telefonisch niet kan bereiken informeer ik u op deze wijze. In uw melding geeft u aan dat u al geruime tijd op een zending afkomstig uit het buitenland wacht. Ik kan mij voorstellen dat u hier meer over wilt weten.

Als ik de gegevens van de door u aangegeven barcode erbij pak dan zie ik dat deze zending op 23 december bij u in de brievenbus is geleverd. Wellicht is dit niet de juiste barcode?

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Asenas123

Heeft op 17 januari 2022 om 11:51 geantwoord

Beste,

Bedankt voor de reactie. Kan het zijn dat het pakketje op het verkeerde adres is geleverd? We hadden namelijk ook verwacht dat het pakketje een stuk groter zou zijn voor de brievenbus.

Alle klachten die gemeld zijn door Asenas123