Klacht: Waar is mijn pakket

Tess zijlstra op 21 juni 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedenmiddag,

Ik heb een pakket bij de Bruna afgeleverd van prettylittlething.
Dit pakket is verzonden naar het antwoord nummer 8000 zg Zwolle.
Onlangs heb ik nog steeds niet het geld ontvangen.
Het pakket is al wel aangekomen in zwolle. Dit zal ongeveer 4 weken geleden zijn opgestuurd.

Ik wil mijn geld terug ontvangen van de geretourneerde artikelen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 juni 2022 om 16:17 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een retour gezonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zoals telefonisch te hebben besproken, hebben wij het pakket afgeleverd bij het bedrijf. Als deze het vanuit hun distributiecentrum doorsturen naar het buitenland dan kan ik niet achterhalen met welke track trace code ze dat doen en welke vervoerder ze daar voor gebruiken. Ik wil u dan ook adviseren om contact met het bedrijf op te nemen om tot een oplossing te komen. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Tess zijlstra