Klacht: Verzekering is weggegooid geld

kinect op 09 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gebruik geen postnl voor pakketten van waarde. Pakket was defect afgelevert en aantoobaar werkend verzonden. Rek trek rek en trek gegevens vragen waar niks mee gebeurt. Verzekerd voor niks.
Postnl pakketservice NIET gebruiken. Gebruik ups of wat dan ook

Gewenste Oplossing:

Hahaha alsof ze het op gaan lossen. Mensen waarschuwen dit niet te gebruiken. Alleen dan verandert er wat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 september 2021 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het vergoeden van beschadigde verzekerde pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heeft u geen track trace code of foto's meegezonden. Maar ik kan u garanderen dat wij zonder enig probleem schades uitkeren als pakketten goed zijn verpakt. Als bijvoorbeeld een vaas van glas omwikkeld wordt met kranten en dan in een doos wordt gedaan waar het ook nog ruimte heeft om te bewegen dan zal de vaas in de meeste gevallen beschadigd aankomen vanwege ondeugdelijke verpakking. Een pakket moet tegen een hoge druk kunnen en onder andere trillingen. Op onze website staat ook omschreven hoe je een pakket het best kunt inpakken zodat deze onbeschadigd aankomt.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

kinect

Heeft op 20 november 2022 om 12:57 geantwoord

Misleidend, corrupt en geen goed word voor over. Is het meer dan een brief of waardevol niet post nl gebruiken

Alle klachten die gemeld zijn door kinect