Geboden Oplossing:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het vergoeden van beschadigde verzekerde pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Helaas heeft u geen track trace code of foto's meegezonden. Maar ik kan u garanderen dat wij zonder enig probleem schades uitkeren als pakketten goed zijn verpakt. Als bijvoorbeeld een vaas van glas omwikkeld wordt met kranten en dan in een doos wordt gedaan waar het ook nog ruimte heeft om te bewegen dan zal de vaas in de meeste gevallen beschadigd aankomen vanwege ondeugdelijke verpakking. Een pakket moet tegen een hoge druk kunnen en onder andere trillingen. Op onze website staat ook omschreven hoe je een pakket het best kunt inpakken zodat deze onbeschadigd aankomt.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice