Klacht: Verwerken rouwpost

Edwin Machielsen op 19 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks alle richtlijnen gevolgd te hebben en de speciale enveloppe met de rouwkaarten tijdig persoonlijk te hebben afgegeven op het post.nl agentschap is een groot gedeelte van de post na 3 dagen nog steeds niet bezorgd. Dit terwijl de crematie morgen al is.

Gewenste Oplossing:

Op de eerste plaats om persoonlijk te woord gestaan te worden en niet na eerst 45 minuten in de wacht door een chat medewerker door verwezen te worden naar een telefoon nummer. Waarop ik wederom in een chat uitkom of verzocht wordt later nogmaals te proberen. Heb met spoed extra kaarten laten drukken en ben deze in de voor mij toch al moeilijke periode die zelf persoonlijk gaan bezorgen.

Beoordeling 9/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht Edwin Machielsen

11 maanden geleden - Van die mogelijkheid heb ik dus geprobeerd gebruik te maken. Echter na 45 minuten in de wacht gestaan te hebben kom je uiteindelijk in een chat terecht. Volgens mij nog niet eens met een medewerker maar met AI. Deze verwijst je dan na een aantal standaard excuses door naar een telefoonnummer waar je dan zogenaamd persoonlijk te woord gestaan zou worden. Echter eerst dien je dan een account aan te maken. Tijdens een rouwperiode heb je dan wel iets anders aan je hoofd! Nu dus wederom met een standaardreactie vanuit post.nl ipv een persoonlijk gesprek. Afgelopen zaterdag is de uitvaart geweest! Had gewoon de opgedragen opdracht correct uutgevoerd! Rouwpost met spoed behandelen en de andere dag bezorgen!!!!

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer Machielsen, Hartelijk dank voor uw reactie. Allereerst wil ik u condoleren met uw verlies. Ik snap dat het zeer teleurstellend is dat de rouwkaarten niet tijdig zijn bezorgd. Ik zou graag uw klacht willen registreren. Ik heb hiervoor echter uw naam en adresgegevens nodig en bij voorkeur uw telefoonnummer. Uw kunt hiervoor uw gegevens invullen via het account van klacht.nl zodat dit voor ons zichtbaar is. Zo worden uw gegevens niet openbaar. Graag hoor ik van u. Met vriendelijk groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Edwin Machielsen

11 maanden geleden - Zoals gevraagd heb ik mijn gegevens bijgewerkt

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer, Hartelijk dank voor uw reactie. ik ga uw melding uitzetten naar de juiste afdeling. Er wordt binnen 2 uren contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Edwin Machielsen