Klacht: Vertrouwelijke post

op 18 maart 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omschrijving klacht

Op dinsdag 16 maart 2010 is er in onze brievenbus een pakket met vertrouwelijke post gepropt. Het was een A4 envelop die gekreukeld eruit is gekomen. de inhoud was erg gekreukeld en beschadigd.

Gewenste oplossing

Geen post in de brievenbus proppen die er niet in past, Onze brievenbus heeft een normaal formaat. Dit voorval heeft zich al eerder voor gedaan dus als het n iet opgelost kan worden dan een ander bedrijf voor het bezorgen van de post of een andere postbezorger!!!

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 21 december 2010 om 12:34 geantwoord

Er is een reactie naar de klant gestuurd met de vraag of het bericht nog verdere aandacht nodig heeft. Indien nodig kan de klant ons dat laten weten en zullen we alsnog actie ondernemen.

Reactie van de melder van de klacht Kjoeba09

8 jaren geleden - TNT doet er 9 MAANDEN over om deze klacht in behandeling te nemen en noemt ze dan ook dirtect "opgelost", waarbij de oplossing is dat ze een mailtje hebben gestuurd of deze klacht nog aandacht nodig heeft.Wat zullen we gelukkig zijn als het monopolie van dit knudde bedrijf wordt opgeheven!

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van PostNL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Kjoeba09