Mijn Klacht:
ik woon nu ruim 2 jaar op dit adres.
En het blijkt heel moeilijk te zijn om mijn post in mijn brievenbus te doen.
Het is een bestand adres, dus ik snap het probleem niet.
Gewenste Oplossing:
Als mijn post bij mij op de mat valt.
Ydal op 16 september 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
ik woon nu ruim 2 jaar op dit adres.
En het blijkt heel moeilijk te zijn om mijn post in mijn brievenbus te doen.
Het is een bestand adres, dus ik snap het probleem niet.
Als mijn post bij mij op de mat valt.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen
Bericht van PostNL
4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - op welk adres uw post verkeerd bezorgd wordt - als u een recent pakket heeft wat niet bezorgd werd, ontvang ik graag de tracktrace code, en zou ik graag willen weten of u wel een briefje in de bus had en of de bel goed werkt/bereikbaar is? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice
Reactie van de melder van de klacht Ydal
4 jaren geleden - Ik woon hier vanaf 28 mei 2018 .Het is een bestand adres op een zorgpark . Mijn adres is Zandkant 10 5244 PH Rosmalen. De post wordt afgegeven op Waterleidingstraat 2 In de app zie ik dat ik post krijg, maar dat moet elders op gaan halen. De laatste tijd is er ook post kwijt geraakt. In de app krijg ik post, maar die zie ik niet meer. Met vriendelijke groeten. Leny
Reactie van de melder van de klacht Ydal
4 jaren geleden - ik wil graag mijn post bij mij in de bus
Reactie van de melder van de klacht Ydal
4 jaren geleden - Il heb een mail gekregen van post.nl. Deze mail kan ik niet beantwoorden. En toch moet ik vragen beantwoorden, Wat voor post, gewoon post die iedereen in de bus krijgt .Kaarten, brieven, tijdschriften en enzo Deze situatie is al ruim 2 jaar .Begin het een beetje beu te raken. 10976167
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 16 september 2020 om 14:13 geantwoord
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor het antwoord op ons eerder verstuurde bericht. Ik zie dat u gisteren nogmaals contact hebt gezocht met onze klantenservice. Ik zie dat de teamleider het opgepakt heeft en dat er verbetering zou moeten volgen. Indien dit niet het geval is wil ik u vragen opnieuw tot ons te wenden zodat wij opnieuw actie kunnen ondernemen.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice