Klacht: Verkeerd bezorgd

Petra Buying op 18 januari 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Postbode heel de tijd kijkend op zijn telefoon en zo de post verkeerd bezorgd.
Wat een gemotiveerd persoon.

Gewenste Oplossing:

Goed bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 januari 2022 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl. Omdat ik u telefonisch niet kan bereiken informeer ik u op deze wijze. In uw melding geeft u aan dat de post niet goed wordt bezorgd omdat de bezorger het te druk heeft met het kijken op zijn telefoon. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is en bied u dan ook mijn excuses aan.

Ik heb uw melding doorgezet naar de leidinggevende van de bezorging zodat besproken wordt dat het niet de bedoeling is dat de bezorger tijdens werktijd veelvuldig op zijn telefoon kijkt. Ik verwacht dan ook dat een dergelijk voorval zich niet meer voordoet in de toekomst. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Petra Buying