Klacht: veel te late bezorging

fam Schaap op 17 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij ontvangen de post structureel een paar dagen te laat. Bijvoorbeeld het weekblad de Oogst hoort op vrijdag bezorgd te worden, maar meestal zit deze pas dinsdag in de brievenbus.
een enkele keer op zaterdag. Lekker oude zakelijke info dus.
En dat geld ook voor de overige post.
Zoals het Agrarisch dagblad ligt zelden dezelfde dag in de brievenbus.
Zeer irritant.
de bezorger zegt dat hij alles bezorgd wat hij krijgt.
Waarom duurt het dan zolang?????????????????

Gewenste Oplossing:

op dezelfde dag bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door fam Schaap