Geboden Oplossing:
Geachte heer,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland verwacht, maar deze nog niet ontvangen heeft. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
In de Track Trace zie ik dat het pakket op 20 september bij u is aangeboden, maar omdat u niet thuis was, is het pakket bij een PostNL-locatie bezorgd. Het pakket is inmiddels weer teruggestuurd naar de afzender, omdat het pakket niet opgehaald is. Dit kunt u zien via deze link: https:www.internationalparceltracking.comMain.aspxtrack3SPAMS1063363NL7645AM
Ik begrijp dat de bezorger geen kennisgeving heeft achtergelaten op op 20 september. Om deze reden registreer ik een klacht. Deze klacht wordt binnen twee werkdagen besproken met de betrokken bezorger, om herhaling te voorkomen.
Helaas kan ik het retour proces niet terugdraaien. Ik adviseer u daarom om hierover contact op te nemen met de afzender.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice