Geboden Oplossing:
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op uw aangetekende brief naar Zuid-Afrika nog niet is afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u hier meer informatie over wilt. Graag reageer ik op uw bericht.
Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Het pakket is op 11 mei verzonden naar het land van bestemming. Gemiddeld doet een zending naar Zuid-Afrika er vijf tot acht werkdagen over, dit is echter geen garantie. Door omstandigheden onderweg kan het een enkele keer langer duren. Ik ga ervan uit dat de zending spoedig alsnog afgeleverd zal worden en zal u moeten vragen dit af te wachten. Omdat ervaring leert dat een pakket vaak alsnog binnen een bepaalde termijn aankomt kunnen we een onderzoek starten als de brief uiterlijk 4 juni nog niet in het bezit is van de geadresseerde. Als dit het geval is dan raad ik u aan hierover contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
U kunt de zending zelf volgen door de barcode en de postcode van de geadresseerde in te vullen op www.internationalparceltracking.com.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice