Klacht: tracktrace internationaal werkt niet

m1r3mb3 op 27 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Barcode RT299807590NL 10 mei verzonden aangetekend.
11 mei verzonden naar land van bestemming.
ik probeer dagelijks sindsdien of ik via TrackTrace international kan achterhalen of het pakketje is afgeleverd op
het adres Letchworthdrive 46 Edgemead CapeTown Republic of Sout Africa. TEVERGEEFS!

Gewenste Oplossing:

als ik te horen krijg dat het pakketje is aangenomen en dat het programma fout zit, niet de organisatie ven de bezorgdienst in Kaapstad

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 mei 2019 om 10:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op uw aangetekende brief naar Zuid-Afrika nog niet is afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u hier meer informatie over wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Het pakket is op 11 mei verzonden naar het land van bestemming. Gemiddeld doet een zending naar Zuid-Afrika er vijf tot acht werkdagen over, dit is echter geen garantie. Door omstandigheden onderweg kan het een enkele keer langer duren. Ik ga ervan uit dat de zending spoedig alsnog afgeleverd zal worden en zal u moeten vragen dit af te wachten. Omdat ervaring leert dat een pakket vaak alsnog binnen een bepaalde termijn aankomt kunnen we een onderzoek starten als de brief uiterlijk 4 juni nog niet in het bezit is van de geadresseerde. Als dit het geval is dan raad ik u aan hierover contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

U kunt de zending zelf volgen door de barcode en de postcode van de geadresseerde in te vullen op www.internationalparceltracking.com.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door