Geboden Oplossing:
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw bericht op Klacht.nl. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw importzending vanuit Bulgarije. Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie.
Aan de hand van de tracking code heb ik onze systemen geraadpleegd. Hierdoor ben ik tot de conclusie gekomen dat uw zending op een afhaal-locatie ligt. Mijn advies is om uw zending deze week af te halen van de afhaal-locatie, zo kunt u voorkomen dat uw zending retour wordt gestuurd naar de afzender. Ik stuur u zo dadelijk een e-mail met meer informatie over de afhaal-locatie. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice