Klacht: tracking nummer: RI311275375BG

Kenan Demirtas op 14 april 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn order vanuit Bulgarije met tracking nummer : RI311275375BG is al 10 dagen bij Amsterdam internationaal center hangen waarom .

Kenan DEMIRTAS

Gewenste Oplossing:

Duidelijke informatie over de reden en datum van aflevering bij email.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Kenan Demirtas

3 jaren geleden - Ondanks mijn klacht over mijn bestelling met tracking nummer: RI311275375BG ik heb nog geen enkele reactie ontvangen. Waar is mijn pakje? Groeten Kenan DEMİRTAŞ

Reactie van de melder van de klacht Kenan Demirtas

3 jaren geleden - Waar is mijn post RI311275375BG????

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 april 2022 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht op Klacht.nl. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw importzending vanuit Bulgarije. Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie.

Aan de hand van de tracking code heb ik onze systemen geraadpleegd. Hierdoor ben ik tot de conclusie gekomen dat uw zending op een afhaal-locatie ligt. Mijn advies is om uw zending deze week af te halen van de afhaal-locatie, zo kunt u voorkomen dat uw zending retour wordt gestuurd naar de afzender. Ik stuur u zo dadelijk een e-mail met meer informatie over de afhaal-locatie. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kenan Demirtas