Klacht: Track and trace code werkt niet

op 12 juni 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik verwacht een pakketje uit Japan. Volgens Japanse track and trace is deze al bij international mail service Amsterdam sinds 31 mei. Toen ik contact opnam met postnl kreeg ik een track and trace code voor in Nederland. Deze blijkt echter niet te werken. Ik moet dit wel kunnen om het pakketje (wat een dure item bevat) in ontvangst te kunnen nemen.
Kunt u mij helpen

Als postnl mij duidelijk kan maken waar mijn pakket is en ik deze uiteindelijk in handen heb.

Het is voorgekomen dat ik een pakket voor mijn vrouw haalde bij een postnl afhaalpunt en ik er toevallig achter kwam dat er een pakket voor mij ligt. Nooit wat van postnl vernomen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland verwacht, maar dat de Nederlandse Track Trace code het niet doet. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- De Internationale Track Trace code.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 12 juni 2019 om 18:11 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Moeizaam2034