Klacht: TNT post onbestaanbaar

op 14 september 2009 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als klein internet bedrijf ben ik voor snelle levering afhankelijk van TNT post.

met regelmaat komt een bestelling niet aan dus we doen nog al eens een navraag (natuurlijk zonder succes)

nu raken zelfs ook paketten zoek en bij navraag geeft met als antwoord dat we onze poststukken moeten verzekeren!!??

het is toch niet te geloven dat jij je als klant moet verzekeren tegen het slecht presteren van een bedrijf, nota bene bij datzelfde bedrijf.

Kan dit zomaar in Nederland?
waar zijn mijn rechten als het TNT post betreft?

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 november 2010 om 08:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is een reactie naar de klant gestuurd met de vraag of het bericht nog verdere aandacht nodig heeft. Indien nodig kan de klant ons dat laten weten en zullen we alsnog actie ondernemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van PostNL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door optimees