Klacht: TNT Post

op 09 oktober 2009 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 9 oktober 2009 claimt TNT middels hun track&trace systeem dat er bij, op mijn huisadres op di. 6 oktober een pakket van een relatief groot bedrag is afgeleverd. De webwinkel Airpur baseert zich op dit TNT systeem als bewijsmateriaal. Kan dat? En zijn zij inderdaad niet verantwoordelijk om dit op te lossen?

Bericht van

10 jaren geleden - Indien de geadresseerde de zending niet heeft ontvangen, kan de afzender een onderzoek op laten starten bij TNT waarbij nagegaan wordt waar de zending daadwerkelijk afgeleverd is. Voor verder informatie kunt u zich richten tot 058-2333333

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 januari 2011 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is een reactie naar de klant gestuurd met de vraag of het bericht nog verdere aandacht nodig heeft. Indien nodig kan de klant ons dat laten weten en zullen we alsnog actie ondernemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariska