Klacht: TNT Parcy

op 14 maart 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omschrijving klacht

Op 9 maart jl. pakket aangemeld via www.tntparcy.nl Dit pakket zou op 10 maart bij me opgehaald worden en op 11 maart afgeleverd worden bij de ontvanger. Echter na het kijken op de site www.tracktrace.nl zag ik dat de afzender en ontvanger omgedraaid waren. Hierop heb ik geprobeerd de klantenservice te benaderen; echter zonder resultaat. Op 10 maart nogmaals proberen te bellen, echter als het om tracktrace betreft kan volgens de servicelijn enkel de website geraadpleegt worden. Hierna heb ik zolang geprobeerd totdat ik een medewerker van de klachtenafdeling te pakken kreeg; deze mevr. vertelde me dat alles in orde was en het pakket normaal afgehaald zou worden; zonder me ook maar een opdrachtnr. of barcode te vragen. Nadat het pakket op 11 maart nog niet opgehaald was heb ik nogmaals een medewerker gesproken van TNT; deze medewerker kon geheel niets terug vinden via de Barcode en opdrachtnr. Tot mijn verbazing kon deze medewerker dit probleem niet oplossen en moest een melding opmaken richten de klachtendienst waarop ik binnen 24 uur terug gebeld zou worden. Zoals afgesproken ben ik op 12 maart netjes terug gebeld door de klachtenafdeling; er bleek een storing te zijn geweest. Deze mevr. heeft een nieuwe Barcode aangemaakt en het pakket zou vandaag (zaterdag 13 maart) bij me opgehaald worden. Zoals jullie begrijpen; tot op heden is er niemand geweest. Wel staat er op de site van tracktrace.nl dat het pakket op 12 maart is opgehaald, reeds gesorteerd is en het pakket reeds in het distributiecentrum bevindt????!!!!!!
Buiten hetgeen ik tot op heden 4 dagen niet van huis heb kunnen gaan, is de koper van het pakket behoorlijk geirriteerd en wantrouwend (wat ik volledig kan begrijpen). Maandag zal ik opnieuw contact zoeken met TNT. Deze dienstverlening / pakketdienst is werkelijk waardeloos en als onbetrouwbaar te bestempelen. Gezien ik toekomstig nog vele pakketten dien te versturen ben ik driftig op zoek naar een betrouwbare partij. De werkwijze, zoals TNT die hanteert is absoluut winstgevend voor TNT gezien de telefoonkosten 45 ct./ minuut bedragen!

Gewenste oplossing

Een accute oplossing voor dit pakket en een deugdelijke compensatie voor het aantal dagen wachten op TNT. Tevens een erkenning van fouten richting ontvanger pakket.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 18 januari 2011 om 11:24 geantwoord

Er is een reactie naar de klant gestuurd met de vraag of het bericht nog verdere aandacht nodig heeft. Indien nodig kan de klant ons dat laten weten en zullen we alsnog actie ondernemen.

Reactie van de melder van de klacht Bres

8 jaren geleden - Ha, Ha, Ha, Haaaaaaaaaaaaa, Ik lach me dood met TNT.Kreeg gisteren een mailtje dat de klacht in behandeling is genomen; na 10 maanden. Echter daar gelijk een mailtje overheen dat de klacht opgelost zou zijn !???????!!

Alle klachten die gemeld zijn door Bres